Sorry was gisteren even afwezig ik weet zelf niet momenteel wat ik moet verwachten je gaat nu van alles zitten lezen en jezelf 'gek maken.. Ook leuk he een wisselende cyclus maar nu echt een stuk vroeger 13sep, 24 okt, 28 nov en dan 26 december.. Verlies nog steeds helder rood bloed maar wel al weer minder dan gister ochtend steken die van links en rechts schuin naar me vagina lopen zeg maar en me borsten nog wat gevoelig.. Vandaag kon t zh niks laten weten zijn vandaag en morgen geen gynaecologen in het ziekenhuis dus wordt morgen gebeld door een ander ziekenhuis waarvan gynaecologen ook werken in het ziekenhuis waar ik loop.. Heel gedoe door de feestdagen hij vertelde dat als ze een echo gingen maken begin volgende week misschien alleen dan een vlekje zien en dan een week later pas als het goed zou gaan een kloppend hartje als ik nog zwanger ben is het wel een erg sterk kindje! Me man heeft de hoop al opgegeven en ik had dat ook eigenlijk maar toch blijf in je achter hoofd misschien..
@Anar91 ja lijk wel iets te zien op de laatste! spannend! @Webje dikke knuffel. Balen dat ze je nog niks konden vertellen. Weer een dagje wachten. Ben heel benieuwd!
@Anar91 whaa zou geweldig zijn als het eindelijk raak mag zijn bij je! Mooi einde van 2017. @Mama1504 rot heh. Maar komt goed meis. @Webje pff. spannend allemaal hoor! Het kan dus nog alle kanten op.
Ik ben mijn ochtend urine aan het ophouden tot de bezorger er is haha ... Getempd toen ik nog in bed lag .. 37,3 zelfs in de ochtend nu .. miss positief
@Webje, ik heb hem nu met een ring en flits gemaakt. @ano1 ik ben 9 /10 dpo. @Meisje93 Ja ik hoop het zo.
@Anar91 ja ik zie echt wat hoor. Ben heel benieuwd naar de test van morgen met ochtendurine @MariekeRox ah wat balen meis. Succes in de tweede ronde!
Ik moet even wachten tot mijn auto klaar is, gisteren een lamp verwisseld bij de garage en toen deed mijn display niks meer kon niet meer zien hoe hard ik ging en hoeveel er in de tank zat. Haha Heb hier thuis nog wel van de action liggen maar de normale die vraagt meer hcg toch? Anders wou ik even langs de kruitvat. @Mama1504 Heb jij symptomen?
@Anar91 ik heb geen ervaring met action. Dus dat weet ik niet. Nee heb eigenlijk helemaal geen symptomen. Dat maakt mij ook zo onzeker. Het enige wat ik heb is last van mijn borsten maar ja dat heb ik sinds de vorige ronde na mijn ei dus dat is niet iets waar ik aan dacht hey ik ben zwanger. Dus nee geen symptomen. Ojaaa wel 1: heeeeeel moe. Ben altijd wel heel moe maar dat ging de laatste maanden eigenlijk best goed. Ging dan wel eens een dutje doen samen met zl. Maar afgelopen maanden geen behoefte aan gehad en nu wel weer dus daar merk ik het wel aan.
Voel me ook erg onzeker! Bij elke scheet denk ik dat het mis gaat, hoop dat ik snel kan starten met genieten! Voel ook voortdurend alsof men ongi komt in mijn buik, maakt me heel onzeker! Met men testje morgen hopelijk weer wat gerustgesteld
@ano1 hihi. nou hopelijk komt de bezorger dan snel! @Anar91 zie een heel licht streepje. Spannend hoor. @MariekeRox ah wat ontzettend balen. Heel veel succes in de volgende ronde. @FAE91 dan is dit helemaal een keiharde domper.