Super zeg! Gefeliciteerd. hele mooie oploop @sannekrul ik lijk wat te zien @ano1 maar hij lijkt heel geel. teveel urine in gedaan?
@ano1 nu 10 / 11 dpo. Die andere test was gisterenavond gedaan. Maar kruitvat is veel duidelijker. Ben helemaal in shock dat ik dit nog is mee mag maken na 1 jaar en 3 maanden. Maar nu.... hoe doen andere die zwanger zijn met oud en nieuw? Me familie weet dat ik wel van een borreltje hou. Bedankt iedereen! <3
@ano1 wat een onzekerheid even een par dagen wachten net en nieuwe test? @Anar91 mooie test gefeliciteerd! @sannekrul heel mooi rijtje zo leuk om te zien. Ik heb er ook nog 2 liggen die ik nog ga doen dan zal ik mijn rijtje ook eens posten.
@ano1 balen meid. Wanneer was je nod? @Anar91 jaaaa heel duidelijk. Hoe ik t ga doen met oud en nieuw? Nou ik heb vandaag een fles wijn gekocht (0.0) en daar neem ik vanavond een glaasje van en als die goed smaakt gooi ik hem over in een andere fles ik ben namelijk toch de enige wijndrinker dus niemand die vraagt om te proeven haha. @sannekrul ja stom he dat t je zo onzeker maakt. Maar manlief geloofde het ook nog niet en die kwam thuis met een clearblue meer merken kent ie ook niet dus die zonet gelijk gedaan en tadaaa nu gelooft hij t zeker weten en ik ben ook iets gerustgesteld. Vanmiddag de rest van de testen binnen gekregen dus morgenochtend weer streepjes
ah okee. Vandaar dat die daar nog geel zag. Balen zeg! Maar wie weet. geen bloed geeft moed.. @Mama1504 mooie test! Super hoor
Dames wat is de site waar jullie de testen bestellen? Ik blijf er mee in me hoofd zitten 15,8 staat op internet 3 weken zwanger ongeveer maar de gynaecoloog zegt dat het te laag is.. Net overigens wel gespoten maar blijf ermee in me hoofd zitten moet morgen naar het zh om nieuwe spuiten te halen is het gek als ik het daar aangeef?