@Webje sensitest of zwangerenkids Je hebt ook nog 2besure. Ik zou nog een bloedtest doen. Dan weet je gelijk of je hcg gestegen of gedaald is
Jaa i know ... mijn geduld denkt er anders over haha , bij mijn eerste teste ik licht streepje op 11 of 12 dpo en knal rest 48 uur later
De kruidvat 2v5 testen waren allemaal uitverkocht dus heeft vriend helemaal niks meegebracht pfff die mannen toch er zijn heus wel andere merken neen?????!! Maja Er zit niks anders op dan Morgen het bloedresultaat afwachten! Het resultaat wordt ergens in de namiddag meegedeeld .. hopelijk heb ik goed nieuws voor jullie
Is dat niet gek om morgen te vragen? Ik heb geen testen meer in huis dus ga zo even bestellen als de kleine op bed ligt
@ano1 is ook zo. Tis ook een ongeduldige tijd. Snap ik. @Curly79 spannend. Ben heel benieuwd of je goed nieuws hebt. Hoelaat krijg je bericht? @Webje nee hoor is niet raar. Arts zegt dat t te laag is, maar stel dat je late innesteling hebt. Dan kan t dus nog verdubbelen en met 1 bloedtest weet je niet of t zich verdubbeld of niet. En dan pas weet je iets meer. ik zou t ook doen.
Van harte! We liepen elke keer gelijk met onze rondes. Fijn om te zien dat het voor jou wel is gelukt. Is je gegund. Ik weet hoe onzeker je ervan word als het maand na maand niet lukt. Geniet ervan! En over oud en nieuw, zeggen dat je antibiotica slikt.. mag je niet bij drinken
@Curly79 haha die mannen ook... Ben benieuwd. Nee hoor zeker niet! Zo weet je iig of het wel/niet raak is.
Action test van vanmorgen. Die van eergister was niet op de foto te krijgen. Had vanmiddag wel een drupje roze afscheiding. Verder ben ik zo opgeblazen rondom mijn buik. Dat beetje roze zorgt voor zorgen bij mij. Waar blijft die knaltest?
Maar als die dinsdag nog niet zichtbaar was. Heb je toch een hele mooie oploop? Wie weet was dat roze nog van een innesteling.
Klopt! Geen idee hoe snel t na een goede test mis kan gaan. Was om 15.00 vanmiddag daarna niets meer.