Wie herkent dit , Sinds afgelopen nacht heb ik af en toe ineens een korte maar velle steek .. heb er afgelopen nacht paar x gehad , vandaag niks meer tot uur geleden , ineens een velle maar kort durige steek
@Pink06 klopt. Beter met 1 merk door blijven testen. Heb al de hele avond een soort gekriebel in mijn onderbuik. Herkenbaar voor iemand?
Wel een keer steken gehad. Maar dat waren denk ik 3 steken en daarna niet meer gevoeld. Wie weet de innesteling.
Die felle steken heb ik ook een paar keer per dag. Meestal bij plotselinge bewegingen. Vind het een beetje op bandenpijn lijken.
Hier ook af en toe een steek, idd vaak wanneer ik een plotse beweging maak of rechtkom. Maar soms ook gwn als ik neer lig, maar dat is dan steeds op dezelfde plaats.(en wat zachtere steekjes) Verder het gevoel van naderende ongesteldheid en als ik nies of hik krijg ik een dof gevoel in mijn buik(beetje raar gevoel) Dat menstruatie gevoel deed me vandaag weer wat flippen, maar mijn testje van vnv heeft me terug rustig gekregen
Oh WoW had geen melding gehad dat er een nieuw bericht was Meer dan 100 berichten gemist net even alles gelezen. @ano1 het kan nog niet opgeven. @Anar91 gefeliciteerd mooie test n idd zeggen dat je een ab keur heb. @sannekrul mooie oploop van je testen. @Mama1504 leuk van manlief dat hij echt even de tekst erbij wil hebben. Zolang het er niet staat is het niet waar
Ik moet mijn NOD denk bij stellen. Mijn piek was op 17 of 18 december dus 19 of 20 me ei dan zou me NOD uitkomen op 1 of 2 januari. Zo bereken ik het toch goed? Foto van mijn ovu testen erbij.
@ano1 ik heb wel een felle steek gehad dat was 5 dpo. Moest echt even krom staan. Daarna was t uren lang heel gevoelig. En bij de eerste was t net zo'n steek alleen veel feller en duurde maar paar min. @Meisje93 die kriebel had/heb ik ook wel eens idd. Net een veertje maar dan aan de binnenkant. @Jolicoeur idd zolang zij streepjes moeten zoeken geloven ze het niet haha. Ja dat bereken je goed!
@Jolicoeur vind die van de 17e het donkerste. Dus op 18/19 je eisprong. @Mama1504 klopt. Zegt dus niets.
@Meisje93 nee bedoelde dat ik het deze ronde had. Voor ik positief had getest en vandaag in de auto weer. Dus zou zomaar kunnen.
Keek ff terug op mijn test vanavond , nu helemaal opgedroogd lijk ik ver weg iets te zien maar kan ook dat ik t verbeeld .. zou ff bewerkte en onbewerkte sturen