Nee geen kaartje wel via ff. Naar temp zelf en gister was hij 36.9 maar had al gelopen naar de badkamer dus zou ook 36,8 geweest kunnen zijn Net 37.2 voor uit bed gaan
Na even goed te hebben gerekend met mijn man, schijn ik ongeveer al 5 weken zwanger te zijn. Vandaar die knaltesten denk ik..
@ano1 op de onbewerkte zie ik iets heel vaags.. maar 2 januari duurt nog even, dus zaterdag misschien nog een keer testen? @Pink06 & @Mama1504 die van jullie zijn mooi! De vk al gebeld voor afspraak? @Meisje93 hoop dat het in het nieuwe jaar snel raak mag zijn! Het is je immers al een keer gelukt . Deed je er toen lang over?
Haha nee daar vind ik het nog te vroeg voor hoor.. en denk dat ii weer bij de gyn moet. Hoop ik overigens wel. Ondanks dat het afstandelijker is heb je wel meer controles
Dames. Nou ik voel dat ik zwanger ben haha. Beetje last van lichte krampen. En slaap erg slecht en een dorst pff.. Had 6 kruitvat testen in geslagen. Mijn man gisteren vertelt, gezegd dat hij papa werd. Hij begon te glunderen en zei niet... maar die test van gisteren was niet heel positief zei die.. toen gaf ik hem van de kruitvat hij keek er na begon te lachen en tilde me in de lucht paar rondjes en begon te huilen. Wij wilde graag 2 jan zo 1 van zwanger of niet zwanger doen. Vanmorgen weer getest. Zit nog niet veel tijd tussen 18 / 19 uur.