@LittleDutch welkom! Ik vind het wel een beetje eng dat ik als eerste aan de beurt ben hoor geen idee waarom maar dat vind ik
Dank jullie! Ik vind het zo spannend! Herkent iemand dat? Bij de eerste had ik dat ik dat een stuk minder. Vorige keren was ik steeds zomaar zwanger, de eerste keer werd een MA met 13 weken daarna nog een vmk met 6,5 week. Toen ik 3,4 week van mijn dochtertje zwanger was kwamen we er achter dat ik een b12 tekort had en ben ik meteen een behandeling ingegaan met injecties. Durf nu ook nog geen foliumzuur te slikken, ben dan toch bang dat mijn b12 waarde weer heel erg naar beneden gaat.
@Daantje17 wat een schattige poezels! Wij hebben ook een hele kamer ingericht voor ze met kattenpaleizen, krabpalen haha. Wellicht dat we ooit de tuin zo afmaken dat ze daar in kunnen zonder weg te kunnen lopen zodat ze lekker bij ons buiten kunnen chillen ook. Maar voorlopig nog niet.. Welkom nieuwe meiden!! Van de dames rond de 30.. ik herken jullie gevoel wel qua oud zijn. Ik voel het me al een beetje en ben 28, ook lang gestudeerd. Maar ik had graag ook eerder begonnen maarja je wederhelft moet er ook klaar voor zijn
Onze katten kunnen wel naar buiten, zonder weg te lopen, maar ze vragen er totaal niet om... Uhm ja... alleen als het zomer is en de achterdeur staat open Erg he dat we onszelf oud vinden... mja hopelijk is het voor ons allemaal snel roze En idd je wederhelft moet er ook klaar voor zijn, dat is wel belangrijk
Even wat anders... alweer cd9, dus het klussen gaat bij ons dit weekend beginnen tot volgend weekend Daar zin in, laat het maar weekend zijn
Ik heb altijd een laat ei. Nu cd11 verwacht hem op dag 18 ongeveer. Dus donderdag ofzo. Maar misschien ook wel een valentEIn Ik was redelijk jong toen ik mijn eerste kreeg. Ik werd een week later 26. Heb wel gewoon gestudeerd enzo. Maar ik wilde gewoon heel graag. Inmiddels zelfs al een keer gescheiden ben nu 30. Hopelijk gauw zwanger van nr 2 want die wilde ik meer dan 2,5 jaar geleden al!
Ik heb nu wel spijt dat ik niet eerder begonnen ben. Ben al bijna 10 jaar bij de liefde van mijn leven... maarja eerder dacht ik er niet klaar voor te zijn. Naja, het is zoals het is. Hopelijk lukt het snel op de natuurlijke manier om een baby in de bm te krijgen. @Vie87 : ik heb ook altijd een laat ei. Niet eerder dan dag 16.
dat gaat helemaal goed komen. op dag 16-18 een eisprong is toch niet laat? Dan heb ik ook een laat ei.
@leeftijd ik was nog net 24 bij de eerste, niet gepland en met ex. Toen gezegd eens en nooit weer tot ik mijn man tegenkwam. Helaas nu wel de wens maar nog steeds geen resultaat. Overigens wel gestudeerd na de geboorte van zoon carrière gemaakt en tot 3 jaar geleden full time gewerkt (omdat ik ook niet anders kon) daarna 32 uur vanwege gevolgen ongeval en sinds vorig jaar thuis, bezig om een eigen bedrijf op te starten. @huisdieren tot afgelopen zomer hadden wij een konijn (buiten) ook cavia’s gehad. Kwamen allemaal met mijn man mee, hij kreeg een bonuszoon ik kreeg huisdieren Haha. Nu geen huisdieren meer. Ik verwacht mijn ei op Valentijnsdag of de dag erna
Nouja, later dan gemiddeld. Dag 14 is immers een beetje de norm. Het is niet extreem laat ofzo haha. Mijn lf is ook weer wat korter dus uiteindelijk ook gewoon een cyclus van 30 dagen ofzo.
Een klein beetje later. Maar ik sluit me gewoon al al is mijn LF niet korter. Korte LF kan ook moeite geven met innestelen toch of wat het juiste en korte periode voor de eisprong ? Ik red het niet altijd om veel mee te praten o.i.d gisteren over moeten werken tot laat. Zo weer werken morgen weer werken. VL is weer terug van de kazerne. Vanavond zondag maandag maar even gezellig maken. Dus zal weekend wat stil zijn ook aangezien hij maandag weg gaat en nog even lekker samen willen genieten. ( wonen nog niet samen zijn bezig met het koophuisje klaar te krijgen)
@brownie1992 korte LF kan idd problemen geven. Maar er zijn zat vrouwen zwanger geraakt met een LF van 9 dagen. hebben jullie al een huisje op het oog?
Ah Okee. Stond me iets van bij maar nooit in verdiept vandaar de vraag. Yes hebben er een op het oog en dat word hem ook linksom of rechtsom maar proberen nog wat van de prijs af te krijgen
Uhh ik denk dat mijn ei eerder gaat komen. Nog niet positief maar bij die andere 2 bleef die tot de dag ervoor heeel licht zoals test nummer 2. Vanmorgen 1 gedaan was heel licht. Nu toch buikpijn uur later nog een gedaan en hij loopt wel heel snel op. Terwijl ik de laatste ben die echt positief kan testen met ovutesten
Jaaaaaaaa ik zit hier echt huh. Normaal heb ik dag voor eisprong en dag van eisprong buikpijn hoe kan ik buikpijn hebben haha