@Meisje93 Die van zk. Hoor daar van kennissen goede verhalen over. Heb ze vanmorgen besteld komen morgen binnen.
@Elletje die heb ik de afgelopen 2 rondes ook gebruikt. En ben er ook tevreden over. Ze kunnen mooi knallen. @FAE91 Nee schiet zeker niet op helaas. Nee dat is ook weer zo. Maar toch ga je ervan uit dat het gewoon functioneert. Ja snap ik, het is ook niet niks als de wens zo lang duurdt. Hoe staat je man/vriend erin?
Ik geef het nog twee rondes. Bij het verwijderen van de spiraal is er een echo gemaakt en heeft de gyn een vermoede van PCOS uitgesproken. Ze heeft toen ook aangegeven dat ik na een half jaar al aan de bel mocht trekken bij de huisarts. Zeker nu de afgelopen 2 maanden mijn menstruatie ook met moeite op gang komt denk ik daar serieus over na.
@FAE91 balen zeg dat het zolang duurt! Hopelijk snel duidelijkheid en die positieve test. @Elletje denk dat ik dan ook na een half jaar gewoon aan de bel zou trekken!
Hey meiden, Nou ik meld mij ook weer in dit lijstje. Leuk om toch weer met allemaal meiden van vorige maand te zijn... Ik mag nu alleen op 2 Maart dus redelijk aan het einde van de lijst in plaats van begin van de lijst. Mijn NOD zou nog 3 dagen eerder kunnen zijn of juist weer iets later... Normaal ben ik precies iedere 5 weken ongesteld, maar laatste maand was het 5 weken en 3 dagen. Ik hoop uiteindelijk door mijn eisprong te vinden meer duidelijkheid te hebben halverwege deze maand . Dus voor mij ronde 2 en dit keer met ovulatie testen! Op naar een November baby
@Elletje oh wat vervelend zeg. Dan zou ik het idd ook wel laten onderzoeken. Gelukkig heb je wel een mooie cyclus. @Dominique1991 welkom. Veel succes weer.
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 26 Februari 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 28 Februari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 1 Maart 2 Maart 3 Maart 4 Maart Datumloos: Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@Meisje93 mijn vriend wil ook dat het onderzocht word. Dus dat is wel fijn dat we er samen echt voor willen gaan, ook al word het een medisch traject.
Dat is zeker fijn! Gisteren toevallig ook met mijn man er even over gehad. Hij zou het evt. wel willen onderzoeken. Maar het liefst stap ik de MMM niet in. mrja het kan maar zo dat mijn gevoel omslaat.
@Dominique1991 welkom weer! @Daantje17 jij ook welkom, stomme duivels! @FAE91 fijn dat jullie op 1 lijn zitten dan! @Meisje93 snap dat je dat niet wilt! Misschien is het niet nodig of is het iets kleins wat makkelijk op te lossen is.
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 26 Februari 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 1 Maart 2 Maart 3 Maart 4 Maart Datumloos: Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ook ik meld me graag aan hier, vandaag ongesteld geworden, dus zoals het er naar uit ziet zal mn nod op de 28e zijn
Welkom dames!!! Ik snap wel wanneer je het wil laten onderzoeken dames als het lang duurt... Zou ik ook doen, vind het nu al veel te lang duren. Succes allemaal. Hier een ziek meisje thuis
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 26 Februari 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 1 Maart Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 2 2 Maart 3 Maart 4 Maart Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Op voor ronde 2! Vorige nod lijst zei ik nog dat ik onrustig word van die lijsten maar ik kan het toch niet laten
Succes! Ik heb het hetzelfde, maar het is toch wel fijn om te kletsen met meiden die in het zelfde schuitje zitten
Joehoe!!! Ik meld me ook weer. Nod is eigenlijk de 5e, maar vind dit groepje zo gezellig dat ik hem stiekem op de 4e zet ;€