Hier ook eipijn vandaag, maar niet zo erg als jij omschrijft! Denk dat de ovulatietest vandaag positief zal zijn, maar misschien zit ik ernaast. Was gisteren echt te moe van werk dus kon het niet opbrengen om te klussen. Vandaag gelukkig vrij! Dus vanavond aan de slag
Ei toch wel het weekend gesprongen volgens FF. NOD is nu wat eerder. Al hou ik toch maar de 28e aan voor de safe.
Ik moet zeggen dat ik nu ik niet meer werk die wachtbank echt een totale hel is. Daarvoor had ik er nooit zo last van. Ik ga serieus het huis schoonmaken en poetsen om de dagen door te komen. Tijd dat het warmer word buiten, dan kan ik ook weer in de tuin aan de slag. Mijn voliére afmaken, dat soort dingen.
Ja dan lijkt het me helemaal dat de dagen lang duren. Hihi is je huis iig straks brandschoon! Hoe gaat het met je studie? wat is het stilletjes hier ineens. @brownie1992 hoe gaat het nu bij je?
Hmm school werkt nog steeds tegen, ben bijna klaar met mijn onderzoek en dan is het een kwestie van schrijven. Binnenkort even een afspraak maken met iemand die mij kan helpen met de statistiek. volgende week laatste interview doen en dan een kwestie van mezelf ertoe aanzetten en te schrijven.
@Elletje ja dan duurt het heel lang! Mijn NOD valt precies in de vakantie Yeahh ovulatietest is positief!
Over een paar dagen barts het kippenhok helemaal los, als iedereen op het wachtbankje aangeschoven is en de eerste zich alweer klaar maken om te gaan testen
ben benieuwd hoeveel fanatieke (vroege) testers in dit clubje zitten. Ik ben een normale tester. (denk ik)
Ik twijfel heel erg. Laatste zwangerschap al vroeg getest en prachtige oploop.. en toch foute boel dus oploop zegt voor mij niks meer. Het liefst wacht ik tot ruim over tijd met testen, en dan gewoon 1 keer. Maar die testdrang
Hahahaha. Ik moet lachen om jullie klus en test reacties. Ik ben denk ik een late tester. Pas na 12 dpo...
Ik heb in het vorige NOD groepje heel duidelijk gemaakt dat ik vroegtesters (sorry dames) niet snap. Je haalt jezelf zoveel ellende op de hals als het alsnog misgaat. Hoe moeilijk het wachten ook is. Ik vond het wachten ook moeilijk. Maar er kan nog zoveel misgaan die eerste weken. Het is al een emotionele periode, het wachten, en nog langer wachten, en nog langer wachten. Maak het niet nog erger voor jezelf door vroeg te gaan testen.
Eens. Beter niet te vroeg testen. Ik ga tegenwoordig echter ook testen bij bloedingen op nod... had ik namelijk last van bij mijn bbz. Ik dacht ongesteld te zijn. Daarom maar besloten om toch rond nod te testen. Just in case...