NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart

Discussion in 'NOD forum' started by Doornroosje94, Jan 28, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Wat moeilijk voor je maev! Heel vervelend om dan te zien dat anderen wel zwanger raken.... Hopelijk mag je snel ook zwanger zijn en een goede zwangerschap hebben

Maev likes this.
  2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    @Maev behoorlijk heftig allemaal toch! Logisch dat je daar nog weleens last van hebt. Kan me ook voorstellen dat het heel moeilijk is om iedereen maar zwanger te zien raken. Sterkte!

Maev likes this.
  3. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik heb ook eigenlijk altijd wel een goed zichtbare 2e streep. Het kan duiden op PCOS, maar ik weet niet hoe het bij jou zit, ik zie een paar lange en een hele lange cyclus bij je.

Maar mijn cyclus is heel erg regelmatig, wat daar niet bij klopt maar ze hebben bij mij wel een vermoeden uitgesproken na de echo om te kijken waar mijn spiraal zat omdat ze die niet goed konden vinden. Maar ik heb verder geen symptomen dus maak me er op dit moment nog niet zoveel zorgen om.

qwerty123 likes this.
  4. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

Jan 9, 2018
    842
    396
    63
    Female
    @Maev heftig. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

Hier zo even een verwen dagje en lekker naar de kapper. Heb weer zon zeurderig gevoel in Mn liezen waarvan je twijfelt of Het er wel ech is. Dus het wachten word wat killing. Ben ook gewoon moe geen idee waarvan maar voel me nog steeds niet fit maar ook niet ziek. Maybe is het Mn verbeelding.

5. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Kapper, ja die heb ik ook nog in de planning, maar vind altijd dat ze het te kort knippen.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Lekker geniet er van!!! Lastig Pm te zeggen wat voor soort kwaaltjes er zijn. Ik heb 3 dpo nu ook trekkend gevoel in de onderbuik maar heb ik altijd na de eisprong is me opgevallen de laatste tijd

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    4 dpo.
    En ook veel steekjes, krampjes & gerommel.
    Maar wel vaker gehad. ;)
    Ook een gespannen gevoel in linker lies trouwens.

LollyLolbroek86, Mbob and Manna like this.
  8. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

Jan 9, 2018
    842
    396
    63
    Female
    Ja ook wel vaker last van gehad maar niet zo vroeg. Moet zeggen ben ook wel beetje opgebrand. Veel werken alleen nu met 2 kindjes dag en nacht waarvan 1 extreem druk is. Ben blij als ze straks even bij papa zijn sorry dat ik het zeg maar ben even toe aan me time. hij luisterd ook niet naar me en loopt compleet over me heen. Slaapt niet alleen 24/7 hangt die om me heen als ik thuis ben. En papa die heeft de zelfde drukte maar bij hem daar iets meer grip op

9. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

Jan 9, 2018
    842
    396
    63
    Female
    Nou hierbij mijn nieuwe haren helemaal gelukkig. Was eerst een kleur mega donker zoals bovenop

10. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

Nov 16, 2015
    1,569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Dankjewel dat wist ik niet. Heb het nooit laten onderzoeken. Heb inderdaad onregelmatige cyclussen.

11. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

Nov 16, 2015
    1,569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Super mooi!

12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik kreeg vd gyn toen te horen dat als ik cyclussen kreeg die langer dan 5 weken duurde ik een onderzoek aan moest gaan vragen. Dus wellicht als het zo blijft bij je. Wil je niks aanpraten hoor. Maar dit is wat ik toen te horen kreeg en wil je dat meegeven.

13. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

Dec 8, 2017
    2,917
    1,093
    113
    Female
    @brownie1992 Heel mooi!

Wij hebben het vandaag weer gezellig gemaakt. Nog geen eisprong gehad dus wat dat betreft zitten we nog goed. Ik begin nu wel ongeduldig te worden. Laat dat ei nu maar springen...:rolleyes:

Oja en ik voel deze keer wel meer steken links. Dus ik hoop echt op een ei links, omdat ik een beetje bang ben geworden voor mijn ei rechts vanwege die bbz...

Ik voel trouwens allerlei tintelingen nu.. hopelijk vandaag of morgen ei...:oops:

Manna likes this.
  14. brownie1992

brownie1992 Bekend lid

Jan 9, 2018
    842
    396
    63
    Female

Oh echt dan al? Ik heb altijd cyclussen van 39 dagen gehad tot na de laatste de bevalling sinds dien is het 31/32 dagen. Nu dan weer 30 dagen dit is de kortste cyclus ooit van mij. Maar toen maakte de gyn zich nooit druk over de lengte. Zal per gyn wel verschillen denk ik. Lijkt me wel verschrikkelijk PCos wat ik er van gelezen heb. Helemaal met een kinderwens. Dan kan het ook zijn dat je geen ei hebt toch?

15. Elletje

Elletje Fanatiek lid

32 dagen valt nog binnen de 5 weken he. vanaf 35 dagen is langer dan 5 weken. Bij PCOS rijpen er meerdere eitjes tegelijkertijd, maar rijpen maar moeilijk door, waardoor het niet tot een eisprong komt. Maar geen eisprong bij een hele regelmatige cyclus komt bijna niet voor.

Zal inderdaad per gyneacoloog schelen, en het feit dat ze iets dachten gezien te hebben bij me, zal die uitspraak ook wel getriggerd hebben.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    mooi geworden!

@MinnieM hopelijk komt je eitje snel. :)

MinnieM likes this.
  17. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Ja dat snap ik. Hopelijk inderdaad dan links je eitje

18. Mbob

Mbob Actief lid

Aug 28, 2017
    260
    232
    43
    Female
    @brownie1992 mooi kapsel zeg! Mooi gekleurd!

@MinnieM lekker bezig :thumup: laat

@Maev duimen draaien voor jou! Dat je snel zwanger mag worden. Lijkt me heel heftig wat je mee hebt gemaakt allemaal. Succes met je sollicitaties, hopelijk brengen die idd een beetje afleiding.

Ik heb net mn eerste ovu test gedaan en de test streep is licht. Houdt dat erin dat er een ei aan komt? :rolleyes:

Maev likes this.
  19. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Klinkt ook heftig zeg. Logisch dat je dan even soms me time nodig bent!

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @Mbob kan maar hoeft niet.
    sommige hebben tijdens hun gehele cyclus een licht streepje.
    maar hoop dat het bij jou een teken is, dat er een eitje aan komt

Mbob likes this.

Share This Page