Nee totaal niet ook beetje verkouden geweest dinsdag maar ik voel me juist beter dan de dagen hiervoor het komt allemaal wat meer los
ja daar dacht ik ook gelijk aan. Heb je daarna nog een keer getempt voor dubbel check? nou ik ga maar weer eens aan de arbeid jij ook werkse toch?
Wel 4x zelfs andere thermometer die lag ook nog op schap. (Twijfel met die 36,8 of die kapot was) die gaf zelfs 2x 37,4 aan denk hou gewoon de gene aan waar ik al de hele maand mee temp en die zij 2x 37,3. Jaah ik mag ook weer twijfel of ik vanuit huis werk of naar kantoor ga. Werkse
Uhuuu. Ja zaterdag is sinds deze week mijn thuiswerk dag. Maar zaterdag is een relaxte dag op kantoor gezelligheid e.d. Dus ga toch maar naar kantoor kan dan ook meer doen als het rustig is en meer helpen als het druk word
Gek zeg van je temperatuur! Wel lekker dat je thuis kunt werken. Wat doe je voor werk? Mijn temperatuur is ook lekker doorgestegen nu.
Heb gegoogled kan zijn bij een innesteling dat progesteron stijgt en 2e stijging krijgt tussen de 7-10 dagen. Vandaag wel dag 7. Maar ga daar nog niet vanuit eerst maar komende dagen afwachten. Ziet er goed uit
Spannend @brownie1992 ik snap ook wel dat je dan vroeg test hoor! @ andere dames welkom op het bankje! Hier gisteren hele dag weg geweest, in de avond veel steken in de onderbuik maar nog maar 4dpo dusja zegt niet wat. @Meisje93 wat is een 3 fasen temp? Kan mijn kaartje daar op duiden nu?
Ok haha heb even gespiekt maar dat is dan als je 3 grotere temp verschillen hebt ofzo? Iemand een uitleg?