Hmm die eerste klinkt goed, die tweede is inderdaad lastig. Lijkt me vervelend als je altijd aan andere moet gaan vragen voor de koffie. Je wilt toch zo zelfstandig mogelijk bewegen binnen een bedrijf lijkt me. Ik hoop dat je een mooi aanbod krijgt.
Klopt en ik ben ook nog zo erg dat ik daardoor over mijn fysieke grenzen zou gaan, dus toch stukjes gaan lopen om zelfstandig te zijn. En dat was nou juist hetgeen wat ik niet meer moest doen.
Wow, ben ik even het weekend niet actief hier, heb ik gelijk 4 pagina's gemist .. @MinnieM , kan mij voorstellen dat die krampen je beangstigen. Maar zoals de andere meiden al zeiden; krampen zeggen niet zoveel. Ik heb ze ook regelmatig gedurende mijn cyclus. Maar nogmaals, ik snap dat het voor jou gevoelsmatig iets anders zit.. @Valaina , jeetje wat een traject maken jullie door zeg. Wel heel fijn dat je werkgever en collega's zo mee werken! Dat maakt dat deel in ieder geval al iets draaglijker. Spannend meiden, voor sommigen begint het alweer op te schieten richting de NOD's. Ik ben vandaag 3-4 dpo. Vorige periode had ik voor het eerst geen last van mijn borsten, nu begint het langzaam weer. Verder totaal geen klachten, maar dit is natuurlijk ook nog vet vroeg ! Als ik uit ga van een lf van 14 dagen is mijn NOD op mijn verjaardag. Best mooi cadeau toch? Hihi. Ik weet alleen niet zo goed of ik nu uit moet gaan van een lf van 10 dagen (vorige maand), want dat scheelt natuurlijk wel. We wachten af..
@Maev , wat goed! Die eerste klinkt inderdaad een stuk fijner. Dat maakt de keuze denk ik een stuk makkelijker Hopelijk krijg je een mooi aanbod.
Om even een update te geven, ik werd vanavond nog gebeld. We hebben overeenkomst over het salaris, nu alleen de werkdagen/tijden en startdatum. Ik heb als voorstel na de vermoedelijke week van de punctie volgende maand. En de werktijden zo aangepast dat ik geen opvang nodig heb voor en na school en alsnog 5 dagen kan werken (wel 32 uur)
Op deze manier verwacht men dat ik toch 5 dagen kan werken omdat ik geen volle dagen maak en bij dit bedrijf ook niet veel en langdurig hoef te reizen. 2 uur enkele reis vanwege file of 5-10 minuten scheelt best veel
Tjonge krijg ik weer opeens geen meldingen meer... 7 pagina`s gemist.... er word dus wel lekker gekletst hier... Mijn stijging in temp blijft... ik hoop zo dat hij hoog blijft Vrijdag of zaterdag testen... alhoewel ik het liefst nu zou willen
Heb ik ook wel eens. Als je het topic opent en niet reageerd. Dan krijg je niet altijd een melding. heel irritant
@Maev wat super zeg! Klinkt ideaal allemaal. Gefeliciteerd! @Daantje17 zou leuk zijn als hij hoog blijft. Nog even volhouden! @EliQue15 zou zeker een mooi cadeau zijn! Als je vorige keer een korte lf had zou ik er rekening mee houden dat het nu weer korter is. Of ben je dingen gaan slikken deze maand om je lf te verlengen?
Wat de meldingen betreft... Ik heb standaard het tabblad van dit onderwerp openstaan in mijn telefoon. Af en toe open ik hem en ververs even. Meestal is er dan weer genoeg gekletst. Dus geen last van de meldingen.