Dit ziet eruit als mooi aflopende testen na je piek. Ei is geweest, daar kan je wel vanuit gaan nu denk ik.
Wel verwarrend hoor. Foto is niet zo scherp maar de bovenste is best nog donker. Ik durf het niet te zeggen. Je hebt ook vruchtbaar slijm toch? Anders voor de zekerheid een keer klussen vanavond. Zit je altijd goed. Maar waarschijnlijk was hij gewoon vorige keer.
Zo, inmiddels 8 of 9 dpo... Ik voel mn onderbuik wel steeds (druk, krampjes). En verder een verbeterde reuk! Ik ben zwanger... of mijn lichaam houdt me flink voor de gek... zucht. Vrijdag ga ik testen...
Hier al twee avonden wat steken in linkerzij met 7dpo. gisteren trok het op een gegeven moment door naar lies en vanmiddag dacht ik wat te voelen in onderbuik, maar he je lichaam kan je gek maken he.
Nou echt! Als ik wat voel ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben, en als dat gevoel weer weg is, ben ik net zo sterk overtuigd dat ik het niet ben... Maar goed, nu toch overwegend zwanger gevoel... Herkenbaar die steken, in ieder geval...
jah ach. Het ene moment is het er en het andere moment niet. Dus maak er niet teveel van nog. moet nog zeker een week voor ik kan/wil testen
Oeh! Eerste testje! Wat ontzettend leuk, en ik denk dat ik ook wat zie... maar ben een slechte tuurder hoor. Ik ga t volgen allemaal! Super leuk
Spannend @Doornroosje94 , ik zie op je 2e foto toch echt wel een duidelijke streep. Hopelijk een mooie plakker! @Dominique1991 , wat vervelend dat je cyclussen zo onregelmatig zijn nu. Ben je net gestopt met anticonceptie? Hopelijk snel een ei. @brownie1992 , balen! Maar je bent nog ontzettend vroeg he, met 10dpo. Alles kan nog. Hopelijk over een paar dagen toch een mooie positieve test. Zo, inmiddels zijn we weer een dag verder dames Zoals ik lees hebben een aantal dames al moeite om nog niet te testen? Volhouden hoor! Hihi.. Ben benieuwd dit weekend. Hopelijk krijgen we een mooie roze lijst deze keer. Zou toch leuk zijn.
@Doornroosje94 ik zie hem ookspannend!!!! Heb ik al paar keer vaker gehad. Dan springt hij niet. Soort ei met springvrees denk ik.... Voor mij een reden geweest om te gaan tempen. Werd er heel onzeker van de ovulatietesten. Hier drukkend gevoel in de onderbuik. Echt opgeblazen gevoel, verder weinig bijzonders.... 8dpo nu
Dames vraagje... Morgen moet ik bloed geven (bloed donor). Kan dit kwaad voor de innesteling of iets??? Maak me zo een zorgen eigenlijk... want ja stel je voor dat het bijvoorbeeld omdat ik bloed heb gegeven misgaat....
Ik heb even zitten googlen maar lees hele wisselende berichten. Kan je morgen niet even bellen voor je gaat, met deze vraag? Zij kunnen beter antwoord geven.
Ik zou inderdaad even bellen! @Daantje17 Hier ook wel af en toe wat steekjes enz in bm. Helaas hoeft het allemaal niks te betekenen. Zou echt eens iets duidelijks op gevonden moeten worden waardoor we niet zolang in onzekerheid zitten.
Ja ik wou net vragen iemand een speldje voor me? Heb mega last van speldenprikken maar alleen aan de rechterkant. dan kan ik terugtrokken. En ook Mn borst aan de rechterkant. Nu nog hopen dat als ik ongesteld word ik ook zo halfzijdig ongesteld word scheelt weer de helft
@Daantje17 inderdaad even bellen. zwangerschap mag niet tijdens bloedgeven. Ik kan me voorstellen dat je het risico niet wil lopen ondanks wat het advies zou zijn.... Je kan het bloedgeven toch eventueel uitstellen? Bv een weekje?