Ik heb precies hetzelfde als jou!! Vind het gewoon een soort van 'rustgevend' gevoel... Dan weet ik waar ik aantoe ben....
heb toen ik zwanger was van mijn dochter bij 3 weken ook bloed gegeven. ik wist natuurlijk niet dat ik zwanger was. toen ik naar de verloskundige ging heb ik haar dat gezegd zei ze dat het geen kwaad kon als ik het maar niet ging doen als ik zwanger was ( en dit weet).
Thnx voor je reactie Oh oke, maar ga straks toch nog ff bellen... en anders doe ik voor de zekerheid niet geven.... Kan ik mezelf ook niet verwijten dat het misschien door het bloed geven kan zijn........ Oh ok.... op de rechter zie ik wel iets, links niet
echt balen zeg. lijkt erop dat deze testen ook niet meer zo betrouwbaar zijn. streepje roze of grijs?
Jeetje wat zijn jullie vanmorgen al vroeg begonnen hier. Moest alweer twee pagina's teruglezen. En zelfs terwijl ik aan het typen ben komt er steeds wat bij @brownie1992 Het kan op zich he dat hij net positief was en nu niet. Net heb je vermoedelijk ochtend urine gebruikt? @LollyLolbroek86 Ja heb dat ook al van iemand anders gehoord. Maar het is echt alleen in de avonden tot nu toe. O en vanmorgen toen ik wakker werd een steek in mijn lies. Maar ik doe nog heel erg mijn best om net te doen dat het er niet is. Ben nu 8DPO dus langzaam kruipt mijn NOD dichterbij.