@Manna ; dat geeft toch niks Kan mij voorstellen dat je even geen behoefte hebt om op de rest te reageren. Wat naar dat je lf nu ineens zo kort lijkt Ik duim nog even verder dat het toch nog meevalt voor je. @Vie87 ; I know. Dat bedoel ik ook, maar is een beetje lastig zo uit te leggen merk ik Ik weet dus niet goed of mijn lf altijd 10 dagen is. Als dat zo is moet ik maandag of dinsdag ongesteld worden. Maar het kan ook zomaar zijn dat dat eigenlijk pas 4 dagen later is? Ik weet dus niet of ik maandag/dinsdag 'over tijd' ben/zwanger of dat ik dus gewoon weer een langere lf heb. Én dan heeft het dus ook nog gewoon helemaal geen zin om te testen, want dat is nog veel te vroeg op 10dpo... Met andere woorden; Afwachten maar ...
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk 1 Maart Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 2 EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde ? 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Querty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 24 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Welkom terug ! Balen dat je je ei nog niet gevonden hebt. Ben je nog verder aan het testen met ovulatie testen?
Net nog eentje gedaan, maar weer geen smiley te vinden. Stop er nu mee. Heb dit dus elke maand, kan dus nergens vanuit gaan.. daarom maar temperaturen want dan zie ik in ieder geval nog of ik wel een eisprong heb gehad..
@EliQue15 dat scheelt ook weer! Nog even volhouden. je kan het! @D1987 Heh wat vervelend. Zijn de testen misschien niet gevoelig genoeg voor je? Heb je de 17e geen ovulatie test gedaan? Verlies je nog steeds bloed? Gisterochtend (9dpo) had ik ook even een flinke menstruatie kramp en lage rugpijn. Daarna nergens meer last van. Ga toch nog voor je duimen meis.
Nee vergeten in te vullen, pas het aan. Maar ik heb nu die van kV, cb en sensi geprobeerd. Allen zonder succes. Denk dat ik na deze ronde toch even Ha bel of die raad heeft..
Alle zwangerschapssymptomen zijn weer als sneeuw voor de zon verdwenen... Vandaag 9 of 10 dpo. Vrijdag testen...
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk 1 Maart Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 2 EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde ? 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 24 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Dat is wel vervelend! Misschien overgaan op streepjestesten? En drie keer op een dag testen? Soms is die Lh-piek maar heel erg kort.
Zo goed als niet, alleen tuur.. maar goed gaan weer vrolijk verder. Ben benieuwd wat ff doet als m’n temp nog een dag stijgt.. Jouw kaartje is ook erg mooi! Hoeveel dpo ben je nu?
wat raar zeg. Maar goed dat je erbij tempt. Die laat iig sowieso zien of je wel/niet een eisprong hebt gehad. Als hij morgen en overmorgen hoog blijft, verwacht ik dat hij een kruis op gisteren zet. Je kan het evt. al testen door je temp voor de komende dagen in te voeren. Thnx. Ben nu 10dpo. @EliQue15 officieel ben je na 14dpo pas echt over tijd. Als je dan zwanger bent. Dan ben je ook 4 weken pas. Je telt dan niet vanaf je NOD. @Renske76 dat kan zeker. Maar kans is groot, dat je onnodig een negatieve test in handen hebt. Zolang je geen testdrang hebt. Zou ik toch zo lang mogelijk wachten.
@D1987 wel een mooie stijging! Dus hij is vast geweest, spannend! @Meisje93 heb je dat vaker gehad? Klinkt in mijn oren namelijk veelbelovend!
@Meisje93 , ja dat weet ik. Maar probeerde mijn verhaal even duidelijker uit te leggen Ik merk al dat ik niet zo duidelijk ben op papier! Haha. Clue van het verhaal; Ik probeer pas volgende week vrijdag te testen
Alles komt goed schatjes, (sorry moest ik even zeggen, soms heb ik van die buien) Hier beginnen nu de spannende dagen. De afgelopen 2 maanden had ik op DPO9/10 spotting. Dus ben benieuwd de komende twee dagen.