Haha, ik snapte hem al hoor! Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ik je helemaal begreep omdat ik hetzelfde heb Dus ook al wil je niet vroeg testen, je weet het toch al omdat je niet ongesteld bent. Ik test daarom ook gewoon op het moment dat ik normaal ongesteld word en niet pas 14 dpo. Maar bij mjj js het 11/12 dpo dus dan heb je al wat meer kans op positief testen.
@Manna ik hoop echt voor je dat het meevalt. Anders heel veel sterkte en logisch dat je niet reageert. @D1987 wat irritant dat de ovulatietesten niet werken zeg! @Renske76 jammer dat de symptomen weer weg zijn. Wat word je toch heen en weer geslingerd he deze wachttijd. @Elletje zeker spannend! Hopelijk blijft het lekker weg.
@Manna sterkte. Ik ga voor je duimen dat je wakker word en het weg is. Ik had dit bij de kleine Meid toen ook dag later weg test en noem positief. Maar hoe is het nu? Hier temp nog steeds 36.8 -.- test negatief. Kan wel door de grond zakken want de buikpijn is enorm maar ongi zet niet door
Aww wat balen zeg! @Meisje93 kan het geen innesteling zijn? Hier op 7 dpo ook een temp daling. Hopelijk morgen weer gestegen. Moet er wel bij zeggen dat ik al vroeg wakker lag dus het klopt niet helemaal misschien. Hoopte uiteraard nog in slaap te vallen, maar helaas! Als ik had geweten dat ik niet meer in slaap zou vallen had ik toen ook wel meteen even mijn temperatuur opgenomen.
@brownie1992 jammer zeg. Af je dan toch niet zwanger bent mag het altijd zsm doorzetten he die ongi. Kan je tenminste verder.
@Vie87 acht de kans klein. Zit al op 11dpo. Dan is die niet echt betrouwbaar nee. Als ik direct na wakker worden temp is die hoger dan als ik na 5min. temp. ook als ik stil heb gelegen.
OW nee nog wel boven basaal? Bedankt lieve dames voor jullie medeleven. Vanochtend temp daling naar 37,0 (basaal 36,95) dusja.... En nog bruin verlies. Na paar min uit frustratie nog een keer getempt en 36,7 (lag nog gewoon in bed)..... Ik mag nog 1 keer proberen voor een 2018 baby'tje
He balen meiden van die dalingen! Had toch wel de hoop dat we nu snel wat dubbele streepjes gingen zien in dit groepje...
@Meisje93 je weet het maar nooit, maar de kans is inderdaad klein.... @Manna  stom zeg! Kan er weinig anders over zeggen. Gek idee he dat er hierna nog maar 1 kans is op een 2018 kindje.
@Meisje93 oohh nee heh!! Het klinkt allemaal zo hoopvol. Ik blijf duimen! @Manna dan wordt het een mooi december kindje ❤ @brownie1992 dat is niet fijn. Hopelijk zet het snel door als je zoveel pijn hebt @Vie87 hopelijk een goed teken!!
ja dat wel. hopelijk morgen weer stuk hoger. @LollyLolbroek86 haha! Nou hopen dat jouw positiviteit een goede invloed erop heeft. ik zie ronde 10 al in zicht komen.
Vorige groepje was echt dramatisch Ja vind ik ook. En alhoewel ik het de stomste maand vind om jarig te zijn hoop ik er heel hard op Daar gaan we maar gewoon weer voor
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde ? 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 23 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Nou ik heb zon voorgevoel dat er hier maar 2/3 op roze gaan hoor . Sorry ik heb altijd rare voorgevoelens. Net als dat ik al 7 dagen durf te zweren dat ik ongi ga worden
Ik heb mezelf van de lijst gehaald. 2 dagen geleden mijn eisprong gehad maar niet kunnen benutten vanwege verbouwing en vermoeidheid. Zonde van deze ronde! Volgende maand slaan wij waarschijnlijk even over, vind 1 kindje in december al genoeg haha