NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde ? 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 23 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hier nu 9 dpo, wel wat lichte kramp, maar nog geen spotting zoals vorige 2 maanden. Balen van alles negatieve testjes nu al. Ik had me nog niet eens gerealiseerd dat volgende maand de laatste kans is op een 2018 baby. Daar ga ik nog maar even niet over nadenken.
@brownie1992 ik hoop ook dat het niet klopt. Denk dat het er wel iets meer zullen zijn hoor. 20 dames op de lijst! Niet zulke negatieve gedachten strooien hier joh dan gaat het allemaal fout Vorige lijstje waar we zaten was inderdaad dramaaaaa. Misschien raken er statistisch gezien in het andere deel van de maand teveel zwanger en moeten wij dat compenseren ofzo niet eerlijk! Ik heb voor mezelf eigenlijk wel een positief gevoel deze ronde, maar dat is nergens op gebaseerd ben pas 7 dpo. Vorige keer namen de klachten 9 a 10 dpo toe. Ik wacht het maar weer af he. @Elletje hopelijk blijft het weg! Kramp kan alle kanten op
Spannend! nee daar had ik ook niet over nagedacht. wel slikken als een 2018 baby er niet meer in zit. @Vie87 fijn dat je een positief gevoel hebt!
Het gaat ook alle kanten op. Het ene moment kramp, het volgende moment alleen een zeurend gevoel. Vorige lijst was inderdaad drama.
Jah had dit jaar 2 goede voornemens, afstuderen (Dat gaat lukken zit nu eindelijk wat vaart in) en mama worden, maar die kans lijkt steeds kleiner te worden nu.
@Elletje inderdaad hoop blijven houden! @Meisje93 we blijven inderdaad maar positief! Maar ja schommelt ook heen en weer, wat logisch is. Die hormonen doen dat ook Ik vind het helemaal vet irritant dat ik anders gewoon al de 3 maanden grens voorbij was nu
neeee niet eerlijk je hebt al zoveel rondes achter de rug. hoopte dat het eindelijk raak voor je was! maar zoals ze hier wel eens zegge geen bloed geeft moed! je hebt toch ook een daling als je een innesteling hebt? ( sorry weet niet zoveel van tempen, jij wel)