Hier net wat rood bij afvegen. Ik ga uit van een afgelopen ronde voor mij. Net als afgelopen twee maanden waarschijnlijk nu 4/5 dagen spotting en dan ongesteld.
Jup vorige twee maanden ook zo lang. Dan niet de hele dag. Vaak s morgens en dan klaar tot volgende ochtend.
Jeetje zo veel gekletst weer dames ! Heb nog geen tijd genomen om alles door te nemen zal dat snel doen. Kleine update ik heb nu al 4 dagen "eisprong " pijn. Duurt wat langer als normaal terwijl de eisprong allang geweest is. Vruchtbare slijm is ook voorbij en is weer dikker geworden. Ook al weet k dat deze ronde weggegooid is blijf ik toch hopen dat het toch raak is haha. Wat een portie geduld hebben we toch nodig. Gelukkig vanaf maandag ip vakantie 10 dagen en hopen dat ik zwanger terug kom
Jemig, wat een verhaal! Zou de derde dan een geplande ks gaan worden? Wat moet je er veel voor over hebben, hè? Mijn eerste bevalling was ook traumatisch (duurde 77 uur en op het moment van persen, hadden ze niet door dat het al zover was, omdat ctg geen weeen registreerde ), de tweede was een eitje: dochter lag ineens dwars en daarom onverwacht een ks. Die bevalling duurde slechts twee uur van begin (breken vliezen) tot eind.
Jeetje @brownie1992 wat een ellende. Dat je het nog een keer aandurft zeg. Ah nee @Elletje , wat jammer. Vervelend zo lang spotting..
@Elletje wat jammer zeg! Lijkt me wel irritant zo'n lange aanloop naar echt ongesteld worden. @Renske76 spannend hoor. Waarom in de middag en niet met ochtendurine? Wat een traumatische bevallingen zeg! Mijn bevalling ging behoorlijk vlot. Nog geen 6 uur tussen gebroken vliezen en geboorte. Mijn temperatuur is gelukkig weer gestegen en net iets hoger dan eerst. Gisteren aan het begin van de middag een poosje felle steekjes in mijn baarmoeder gevoeld en gisteravond ook een typische buikpijn even. En zoontje legde zijn hand op mijn buik en zei: zit er een baby in jouw buik? Dus ik zeg: nee, niet dat ik weet. Zegt hij: jawel ik voel het. Vorige zwangerschap vroeg hij het dus ook. Daarna niet meer gebeurd. Toeval waarschijnlijk
Ohhh wat bijzonder. Mijn oudste heeft daar ook een handje van. Paar dagen terug vroeg hij het ook, dus ben benieuwd. Hij heeft het al 2 keer eerder aangevoeld, bij mij maar ook bij iemand anders.
He meiden.... Nou ik kon mijn eisprong dus niet vinden... maar waarschijnlijk is die eerder geweest, want toen ik gisteren avond toch maar even ging testen leek ik heel licht wat te zien... Vanochtend weer getest met Kruidvat 2v5 en binnen 5 minuten zag ik weer een licht streepje .... Het zou toch niet?? Is er iemand die mij in de lijst nog wil zetten? ik snap daar niks van.. Dominique1991, 2e ronde, 2e kindje, nod 26 februari dan waarschijnlijk
@Renske76 nee zover ik weet niet. 2e was ook gewoon natuurlijk gelukt. Alleen mijn kinderen blijven allemaal gewoon lekker zitten als ze niet worden gehaald Haha. Dus zou me best wat lijken dat op de bank lig en het dan ineens begint ofzo. Want ik ken dat niet. @Vie87 oehw spannend. Goede tekens. Hier temp nog hoog. Tenminste 36,8. Ga er vanuit dat die morgen gaat dalen en dan de duivels er zijn
misschien te laat gestart met ovulatietesten? Kleine kans dat je nu je lh piek hebt. Spannend hoor! @brownie1992 bij mij daalt die meestal op de dag van de ongi.
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde ? 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 24 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.