@Elletje nou daar kan je niet omheen. Gefeliciteerd. Hopelijk een plakker! @Meisje93 snap dat je daar even om moet janken. Het is ook zo oneerlijk soms! Jouw tijd komt hopelijk snel. @Dominique1991 deze is hartstikke duidelijk! Vorige zag ik ook al heel licht hoor.
Jah, worden even een paar spannende dagen. Hoop dat hij mooi op gaat lopen. Ik wandel zo even richting kruidvat om nog een paar testjes te halen.
10 dpo, dus voor de periode is het een mooi streepje, maar maakt het ook spannend. Dus hoop een mooie oploop te zien de komende dagen
Gefeliciteerd Dominique en Elletje! Fijn wat roze al @Meisje93 dikke knuffel voor jou vandaag. Gaat het weer wat beter? Na hoeveel rondes was het raak bij je eerste kindje?
dankje. Mwa ben nu even een emotioneel wrak. Bij de eerste was het elke ronde raak. Maar in ronde 3 een plakker
@Doornroosje94 ; Ohnee Toch ongesteld dus? @Meisje93 ; Wat een klap vanmorgen voor je! Komt dan ineens even hard aan he. Snap dat het even heel oneerlijk voelt, ondanks dat je het je vriendin ook gunt. @Dominique1991 & @Elletje ; Yeahh de eerste roze testen. Super! Ik duim met jullie mee..
Ik ben nu helemaal blij wat afleiding te hebben de komende dagen. Ik moet het mijn vriend nog vertellen. Ik heb op dit moment al mijn zelfbeheersing nodig om hem niet te appen. Hij zit in engeland op dit moment voor werk en haal hem vanavond van het vliegveld
nee niet eerlijk! ziet er veel belovend uit! wow dat zou super zijn !geweldig eindelijk wat roze hier!!!!! niet leuk dat je ongesteld bent geworden je test zag er zo hoopvol uit fijn zo een huisarts! die wil ik ook wel! hopelijk krijg je de antwoorden die je zoekt! wat zie ik een test super duidelijke streep!! geweldig wat spannend!
Ik begin wel echt ongeduldig te worden inmiddels hoor. Wil zo graag weten of het gelukt is! Bijna morgen, weer een dpo'tje verder
Ha goed bezig! Hoe veel dpo ben je nu? Nog een paar dagen geduld Ik doe gezellig met je mee. haha.. Vandaag 7-8 dpo. Had vanmorgen weer heel erg het gevoel ongesteld te moeten worden, maar dat kan echt van alles betekenen natuurlijk. Dit weekend moet ik werken, gaat de tijd lekker snel Ik heb vanmorgen wel een vakantie in september geboekt ! Geen idee of het handig is, maar ik wilde ook niet wachten met vakantie boeken met het idee 'dat ik héél misschien de komende weken wel zwanger raak'. Straks gebeurd dat niet en stel ik alles uit...
Ja dat puntje moeten we nog even aan werken. We zijn niet getrouwd. En ik heb vanaf het begin gezegd dat ik dezelfde achternaam wil als mijn kind (vooral als het naar school gaat). Nou wil mijn vriend eigenlijk niet meer trouwen (hij is al een keer getrouwd geweest), maar was de laatste tijd flink aan het bijdraaien. Dus dat zal de komende weken wel een onderwerp worden van onze gesprekken.