GEWELDIG ZEG!!! Super super gefeliciteerd!!!!!!!!!! Beetje vertrouwen! Als het mis gaat heb je altijd nog tijd genoeg om het te verwerken! Heeeel fijn weekend
@Elletje dan hev je wat te doen komende tijd haha. Hem ompraten! Maar goed, er zijn ergere dingen hoor. Ik was getrouwd, maar nu niet meer. Dus nu alsnog niet dezelfde achternaam. Als je die zekerheid wilt kun je naar mijn idee beter je eigen achternaam aan het kind geven maar ik ben dan ook een beetje sceptisch geworden daarin haha. @EliQue15 ik ben ook 8 dpo. Lekker dat je mag werken. De beste afleiding!
Haha daar heb je wel een punt @Vie87 Ik herken dat punt van 'dezelfde achternaam willen hebben' wel. Wilde ik ook graag. Of eigenlijk vond ik het nog fijner dat mensen gewoon 'Familie de Vries' konden zeggen in plaats van een brief aan: Piet, Janneke en kinderen ofzo Slaat nergens op, maar vond ik toch wel erg fijn. En ja, stiekem toch wel een beetje fijn. Ook al moet ik eerlijk bekennen dat ik tot nu toe weinig moeite heb gehad met de afgelopen dagen. (Klein detail, ik heb ook geen testen in huis )
Ikke ook positief... @Elletje Gefeliciteerd!!! Je bent net zo ver als ik ongeveer.... Spannend he? Ik ben zo bang dat de testen niet oplopen ... Mijn vent weet het ook nog niet. Hoop het hem vanavond te kunnen vertellen, maar is pas laat thuis van werk en anders morgen...
Ik had geen zelfcontrole dus heb het de mijne al verteld. Hij is heel blij. Maar ook wel een beetje van slag.
Ha leuk dat we met z'n 3e tegelijk lopen Ik verwacht dat ik maandag of dinsdag ongesteld moet worden, op 11dpo. De rest van de week heb ik nachtdiensten. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben wil ik dan testen. Is mijn bedoeling nu
aaah @Elletje ... wachten is ook moeilijk! Ik wil zijn reactie graag pijlen. Kan niet wachten tot die thuis is, maar vind ook ergens wel eng.. wat als het toch nog mis gaat? vind het maar spannend!
Ik begin nu buikpijn te krijgen en eten viel niet helemaal lekker. En dat appte ik hem net. Zegt ie. Daar heb ik ook last van, maar dat is wat anders.
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde na mk 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde ? 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Fien01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 24 Wachtbankje (19) , Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (1), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik spring wat laat in, sorry! Maar vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen als dat mag! Hier nog nergens last van, behalve dinsdagnacht blaasonstekingsklachten. Urine ingeleverd maar ze hebben geen bacteriën gevonden.. dat vind ik dus wel vreemd. Spannend hoor meiden! Hoop dat we snel goed nieuws hebben!
Die van mij heeft altijd geroepen nooit meer te trouwen, ook eerder getrouwd geweest en heel slecht bevallen. het heeft even geduurd maar langzaam is hij bij gedraaid en we zijn echt vorig jaar getrouwd. Nu hebben we alleen sindsdien een ander probleem mijn zoontje wil graag hetzelfde heten als ons en niet als zijn vader. Hij heeft dit afgelopen jaar ook naar de rechtbank geschreven evenals dat hij geschreven heeft dat hij mijn man als ‘echte’ vader wilde maar wij hebben gezegd dat dat niet mogelijk is. @kwaaltjes ik ging net bijna over mijn nek door de geur van een ‘bananen’ danoontje (nou ja die van de emte) ik zou bijna het idee krijgen dat we volgende week een wonderbaarlijke test krijgen Haha we gaan het gewoon afwachten.