Haha! Nou dan maar duimen dat eitje wat langer blijft zitten. Zet je je toch gewoon op 4 maart neer? of je maakt een 5 maart aan
@Elletje stiekem zijn ze er vaak net zo mee bezig als ons, soms zelfs meer. Hier hadden we afgesproken even rust te nemen tussen de icsi pogingen en er dus niet mee bezig zouden zijn. en hij kwam vervolgens zelf met de vraag of ik wel ovulatietesten wilde doen zodat we er in ieder geval rekening mee konden houden. @BlueEyedSoul88 gewoon gezellig hier mee schrijven
@Elletje hou hem maar goed vast dan! Succes @BlueEyedSoul88 gewoon lekker blijven hoor. Zet hem inderdaad desnoods gewoon bij de 4e.
Die van mij is ook stiekem de 5e hoor vind dit een te gezellig groepje, dus heb mezelf op de 4e gezet
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 26 Februari 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 1 Maart Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 2 EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 Datumloos: Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.[/QUOTE]
Dames... vraagje... Ik doe sinds deze ronde temperaturen en heb de app fertility friend.. Rekent deze automatisch uit wanneer je ei is geweest? Zo niet, hoe kan ik zien wanneer die is geweest? Ik begrijp het niet echt wanneer je ziet dat ei is geweest... Ik doe zoiezo ovutesten erbij, zodat ik hem niet mis...
Als het goed is, wat ik zo om mij heen begrijp. Berekent FF zelf je ei. Maar dat zie je pas achteraf geloof ik.
Hier net weer een ovutestje en ze blijven redelijk gelijk de afgelopen 3 dagen. Dus begin hoop te krijgen dat de timing uit gaat komen deze maand.
3 dagen na je eisprong komt er een kruis te staan. Dit is op basis van de temperatuur stijging die dan plaats vindt. Dus voor gepland gezellig maken is het niet persee handig maar je krijgt wel veel inzicht in je cyclus. Het is wel erg belangrijk dat je elke dag op hetzelfde tijdstip temperatuurt na minstens 5 uur slaap, liefst rectaal.
Ik lees je berichtjes nu terug, maar ik heb dit ook altijd met ovulatietesten. Dus ook al aan het begin Vd cyclus. Ik heb zelfs de vorige ronde positief getest zonder dat het eitje ook gesprongen is. En dit weet ik heel zeker ivm temperaturen de vorige ronde. Best irritant. Ik gebruik ook altijd die van z&k maar 2 rondes voor de vorige mijn piek niet gevonden terwijl ik ook testen zoals jou had.
Ja klopt, doe het elke ochtend rond half 7 en rectaal. Ik gebruik de ovutesten om me ei dus zo te vinden en dan weet ik achteraf of het klopt met ff
Thanks Dames voor de ovutest tips! Zal even langs de action rijden. Zwangerschaps testen van kruidvat zijn juist wel weer aan te raden toch? Lees veel goede verhalen over de 2 voor 5 euro? Ik kan weinig zinnigs zeggen over temperatuur methodes. Volgens mij gaat je temp 0.5 graad omhoog toch rond je eisprong? @BlueEyedSoul88 lekker blijven kletsen idd plak er gewoon nog 5 maart bij @Elletje hopen idd dat je ei even wacht met springen. Hier ook last van een wisselend werkschema van mn man waardoor hij veel weg is en soms op ongelukkige momenten klustechnisch. Hij maakte al een grapje om een potje in de koelkast te zetten haha. En ja ik heb al gegoogled of dat kan en nee dat gaat denk ik niets worden
@Mbob ja die 2v5 zijn goed. Niet de +testen halen. action zwangerschapstesten zijn ook goed. wel minder gevoelig dan de kv2v5 whahaha wel vervelend dat je man een wisselend werkschema heeft