NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Doornroosje94, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ja laten we het maar niet nesteldrang noemen. :rolleyes:

2. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Meisje93 tijdens mijn bbz schommelde het ook wel een beetje. Maargoed ik weet niet in hoeverre dat representatief is voor een goede zwangerschap. o_O

Normaliter als ik ongesteld wordt daalt het eerst een beetje van 37.1 naar 37 (zoals vandaag). Totdat de bloeding goed op gang komt om vervolgens terug te zakken van 37 naar bv 36.7

Dus ik was afgelopen dagen constant 37.1. Het is prima als het een paar dagen 37 blijft. Maar het moet niet terugzakken naar 36.7 of 36.8.

Als het zakt gebeurd dat ook snel hoor. Vaak binnen 3 dagen. Vandaar dat ik die 3 dagen even wil afwachten. :)

3. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Elletje Wat vervelend. Hou het maar goed in de gaten. Je kunt ook altijd de ha inlichten. Al is het ter info.

Ik vraag me nu af he... zou het mogelijk zijn dat het de vorige keren ook raak was omdat je die spottingen wel vaker hebt gehad? Maar dat er toch wat mis ging de vorige keren?

4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jah dat is mijn vraag dus ook. Als het nu toch niet zo blijkt te zijn. Ga ik het ook aan mijn HA vragen vrijdag. Heb die afspraak toch staan. Als ik woensdag nou een positieve test in handen heb ga ik bellen om de afspraak af te zeggen.

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik zou niet te snel dit soort conclusies trekken, maar dat ben ik. Het kan nu gewoon nog een innestelingsbloeding zijn, en ja het zou ook een beginnende zwangerschap kunnen zijn die misgaat. Had je vorige cyclussen ook positieve testen gehad dan was het een andere situatie,m, maar die heb je niet omdat je tot nog toe wachtte tot na nod, en voor hetzelfde geld waren die testen wel gewoon negatief gebleven. Dus vooral jezelf niet te gek maken:).

Ik duim nog steeds voor een innestelingsbloeding

LollyLolbroek86 vindt dit leuk.
  6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Elletje jeetje dat is wel spannend zeg. Hopelijk onschuldig! Is het veel en vers of niet? Beetje lichtroze had ik vorige keer ook voor nod van de innesteling gewoon denk ik.

7. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jah ik snap je, maar dan zou je nu toch bruin verwachten net als 2 dagen geleden. Moet wel zeggen dat het alweer gestopt is. Ik paniek ook niet hoor, ben er heel rustig onder. Als de test straks negatief is had het gewoon niet zo moeten zijn. Heb ook continu in mijn achterhoofd gehad dat het nog helemaal niks zegt op deze termijn.

8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Nee was echt helder rood, maar is alweer gestopt. Misschien een vergissing van mijn lijf. Ik weet het niet. Ik zie straks wel wat de test aangeeft.

9. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Elletje een bloeding hoeft niet perse iets te betekenen, ik zou de test vanmiddag even afwachten. Bij een zwangerschap is het allemaal veel meer doorbloed en gevoeliger een beetje bloedverlies hoeft daardoor dus niks te betekenen.

Ik heb nog niet echt testdrang en wil het zo lang mogelijk uitstellen, komt denk ik ook omdat ik er vanuit ga dat we straks weer een icsi poging in moeten/gaan.

We hebben vanmorgen onze vakantie geboekt voor deze zomer. En echt serieus wat een enorme ontlading dat dat gaf. De afgelopen 8 jaar hebben we alleen met hulp van dreigementen vanuit instanties een buitenland vakantie kunnen boeken omdat mijn ex weigerde anders toestemming te verlenen. Naar vakanties kijken, laat staan boeken ging hier dus altijd gepaard met de nodige spanning en stress of we het überhaupt wel geregeld kregen. Een rechtsgang voor vervangende toestemming bij de rechter kost namelijk rond de 1500€ per vakantie. Nu konden we voor het eerst een vakantie boeken zonder ons druk te maken om die toestemming doordat mijn ex uit het gezag gezet is. Het moet nog even landen, maar we gaan dus echt op vakantie deze zomer naar Italië :) en samen met onze beste vrienden en hun kinderen. (Sorrie voor het lange verhaal, maar zit serieus te janken doordat we het nu eens zonder gezeur etc echt kunnen regelen)

D1987, Kinderwens87, Elletje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Spannend Elletje.. hopelijk niks aan de hand!

Wat fijn Maev dat je nu stressvrij een vakantie hebt kunnen boeken zeg. Heerlijk ook om naar uit te kijken! Italie vind ik ook een heerlijk vakantie land, lekker eten :D

11. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    ik zie er wel iets op. heb wel eens donkerdere testen gezien op NOD. maar iedereen maakt op zijn eigen tempo h
    welkom!
    SPannend!!!!!!!
    hopenlijk een onschuldige bloeding. ik zie dat het alweer gestopt is. misschien een adertje gesprongen.

hier rugpijn, moeheid en gevoelige borsten alles wat te maken heeft met progesteron. het duurt nog zolang tot zaterdag.....

12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik ben ooit een dagje of 2 naar mijn oom en tante geweest toen ze bij het Gardameer zaten, als in toen was ik een jaar of 7/8 ofzo Haha. Op en neer met de trein door de tunnel vanaf onze camping indertijd. Voor de rest nog nooit in italie geweest maar willen er al heel lang naartoe. Zitten vlak bij Venetië en de verwachting is dat het daar heerlijk weer zal zijn.

Mbob vindt dit leuk.
  13. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Test is nog steeds positief. Heb zelfs het idee dat hij iets oploopt al. maar dat is op de foto moeilijk te zien.

Bijgevoegde bestanden:

qwerty123, D1987, es89 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MinnieM ah zo! Ja hier schommelt temp ook altijd.
    vorige ronde wel stabiel. maar was dus ook niet raak. ;)

@Maev wat super! En wat fijn dat je nu onbezorgd een vakantie kon boeken. Voor ons zo normaal.

Super dat je (nog) geen testdrang hebt. Laat dat nog maar even zo. ;)

Super! Als die goed ingedroogd is, kan je dat beoordelen.
    Maar het lijkt er wel op ja.

15. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hij lijkt inderdaad wel opgelopen.

@Meisje93 klinkt heel raar en stom maar nooit gedacht dat het zoveel goeds kon doen om onbezorgd een vakantie te kunnen boeken. We hebben nu een weekje geboekt voor serieus weinig geld, in die zin dat als het om wat voor reden dan ook alsnog niet door zou gaan we er geen buil aan vallen. Misschien dat we nog een weekje ergens anders ook gaan boeken, dat kriebelt nu maar gaan we de komende tijd eens rustig bekijken. Eerst even wennen aan dit gevoel haha

MinnieM vindt dit leuk.
  16. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Wat heerlijk om na zo'n tijd. Onbezorgd een vakantie te kunnen boeken. Het is jullie zo gegund.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Lijkt me heerlijk @Maev kan me voorstellen dat het super veel stress oplevert wanneer hij niet meewerkt.

@Elletje hopelijk valt het mee en zet de zwangerschap gewoon door!

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    klinkt helemaal niet raar of stom hoor.
    het is jullie van harte gegund.

19. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    @Maev wat moet dat ongelofelijk fijn zijn, zo op vakantie te kunnen gaan! Wat naar, voor de kids maar ook zeker voor jou dat het met je ex zo moeilijk loopt. En super dat in het velang van de kids hij nu niets meer te zeggen heeft!

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Elletje hoe is je jobsafari gisteren geweest? Zag net een berichtje op omroep Brabant staan erover.

Deel Deze Pagina