He meiden, Ik zit vandaag op mijn NOD ongeveer en heb net weer een test gedaan. Ook ik mag op roze. Voor nu is er een mooie oploop en ga ik proberen er van te genieten @stampertje Gefeliciteerd!! Zie ik je in mijn bevallingslijst van 1 t/m 15 november? Meiden... Ik hoop echt dat er nog wat meer roze bij komt Ik ga duimen!!
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Heelwelkom18, 2e kindje, ronde 4 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Fien01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Totaal: 25 Wachtbankje (17) , Zwanger (2), Ongesteld (4), MMM (1), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Meiden, ik kon mij niet meer beheersen ! En er staan gewoon 2 streepjes!!! Ik weet niet of ik hem duidelijk op de foto krijg hier, want mijn telefoon wilde niet goed scherp stellen, maar de streep is in het echt vrij duidelijk te zien. Het is nog vroeg, vandaag 10-11 dpo.. Ik had een test gedaan en in de keuken gelegd. Na 5 minuten ging mij man kijken; "Er staan 2 streepjes, hoort dat zo"?
Jah ik had ook zo'n streepje de eerste keer. Maar ik zie hem hoor. Voorzichtig gefeliciteerd. Ik ga zo ook nog een keer testen. Ik blijf wel naar de wc lopen overigens al de hele ochtend. Zonder dat er echt wat uitkomt.
@EliQue15 Yes!! Deze test is zeker positief!!! voorzichtig gefeliciteerd en nu op naar een mooie oploop!
@EliQue15 ook ik zie hem. Begin nu wel enorm te twijfelen om morgen niet gewoon een testje te doen... mijn nod is als ik van mijn smiley uit ga donderdag.
Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn! Hier vandaag enorme buikpijn.. echt soort koliek achtig. Vraag me af wat het is, lijkt me niet per se bij een zwangerschap horen Sta voor de klas, dus ook niet de mogelijkheid rustig aan te doen. Moet er echt volle kracht zijn, maar eigenlijk gaat het niet..
Bedankt allemaal. We zijn voorzichtig blij, maar ik weet ook heel goed dat het nog heel vroeg is.. Als ik het volhou, ga ik pas donderdag of vrijdag weer testen.
Hi dames! Ik lees al een tijdje mee, maar misschien wel net zo leuk om mij even aan te melden. Ik zal proberen ook te reageren hier en daar maar kan niets beloven. Deze week heel druk op mijn werk. Ik ben 28 en wij gaan voor een 2e. Afgelopen augustus misses abortion gehad en sindsdien weer bezig. Deze maand begonnen met temperaturen. Afgelopen maanden cyclussen van 33 dagen met eisprong op dag 21. Deze maand eisprong dag 16. Zowel temperatuur als test. Hopelijk weer wat kortere cyclus. Had eerder altijd 28dagen. Nod volgens ff 4-3 Mijn temperatuurkaartjenis geupload. Weet iemand waarom ik nu een lichte daling heb? (Wel om 5u vanochtend even wakker geweest,5min) niet uit bed geweest. Ik meet altijd om 6:45.
oeh spannend!! @Fien01 ai dat klinkt erg pijnlijk. Hopelijk voel je je snel weer beter goed dat je realistich blijft. Al ga ik heel hard duimen voor een mooie plakker. @mmoniquee het zou een innestelingsdip kunnen zijn. Even komende dagen afwachten.