@qwerty123 Ik weet niet waar je zit in je cyclus, maar... bij mij was de predictor early woensdag negatief en donderdag leek ik wat te zien op de Kruidvat test... Vrijdag was die hartstikke positief Dus alles Kan!
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Heelwelkom18, 2e kindje, ronde 4 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Fien01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Mmoniquee, 28jaar, 2e kindje, ronde 5 (na ma) Totaal: 26 Wachtbankje (11) , Zwanger (5), Ongesteld (7), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
@Meisje93 Ja eisprong is een aantal dagen later alsnog geweest. Vandaag weer ongesteld geworden. Op naar ronde 13. Bij jou ook niet gelukt deze ronde? Balen he..
Wat fijn dat je toch nog een eisprong hebt gehad! Maar balen dat je ongesteld bent geworden. Ja ik ook.
9/10 kan natuurlijk nog alle kanten op maar zag erop staan dat je die al 6 dagen voor je nod kon doen
Dat is ook wel heeeeel vroeg hoor. Het is al een wonder dat je überhaupt positief getest hebt. Il heb even gegoogled. Kv test is gevoeliger! Misschien is dat het.
Owww he ik ben in de war denk ik. Dacht dat je al een positieve kv test had gehad haha. De zwangerschapsdementie slaat al toe.
Helaas dames.... witte test..... dus zal morgen gewoon ongi worden... @Meisje93 het is bij mij verschillend, ene keer een lf van 13 dagen, andere keer weer 14.... Als ik uitga van 14 is het idd morgen ongi.... We zullen zien, het zal zoiezo komen......
ik blijf jullie volgen hoor. Balen voor de dames op rood. Het is iedereen zo gegund. Dames op roze, duimen op plakkers. Ik heb vandaag HA gebeld om mijn afspraak van vrijdag af te zeggen. De assistente ging helemaal uit der dak toen ze hoorde dat ik een positieve test had. Zo schattig. Geloof dat ze me wel 5x heeft gefeliciteerd in het gesprek. Ze heeft een aantekening gemaakt in het systeem. Mocht er wat zijn de komende maanden ze er rekening mee kunnen houden.
16. Ronde ervoor ook. Toen ook zon korte menstruatie gehad en is gestart sinds die medicatie verlaging. Temp deze maand erbij. Hele snelle stijging na positieve ovu... denk dat Mn cyclus compleet van patje is en kan goed met te lage waarde. Heb dat in verleden toen 16 was zelfde gehad ook zelfde klachten menstruatie tenminste. Buikpijn kwam eerder duurde lang voor ongi. Toen extra gekregen en was direct over
De kriebels zijn vandaag toch gekomen... heb me zo goed gehouden. Maar we hebben gewoon een erg goede poging gedaan deze maand en twee maanden geleden een vroege miskraam gehad... dus we hebben goede moed! Nog 5 nachtjes slapen... Die mooie testen zijn ook super leik om te zien zeg! Gefeliciteerd. En de vrouwen die voor de volgende poging moeten, heel veel succes! Duimen voor MAART!!
Ik heb vriendlief beloofd om niet meer te testen voor nod. Hij zou een vmk er niet bij kunnen hebben. Dus dat is wel een extra motivatie om dus tot nod te wachten.... Hopelijk wordt ik niet gek tot die tijd