Ik heb een cyclus van 33 dagen. En had deze keer een vroege eisprong. Maar had hem dus later verwacht. 14 dpo is inderdaad donderdag. Maar ik ben pas dag 31 in mijn cyclus... volg je het nog?
Grrr.. ben komende dagen in Engeland en nu wil ml niet dat ik testen meeneem... dan moet ik eventueel nog langer wachten
Normaal ongi vandaag.... hoge temp... durf opeens geen test meer te doen..., Heb gisterochtend nog een negatieve test gehad.... Ik zal zo wel zien als ik naar de wc ga.......
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Heelwelkom18, 2e kindje, ronde 4 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Fien01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Mmoniquee, 28jaar, 2e kindje, ronde 5 (na ma) Totaal: 26 Wachtbankje (11) , Zwanger (5), Ongesteld (8), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Helaas helaas... was gisteren zo verdrietig toen ik er achter kwam dat mn menstruatie begon.. nu 11 maanden bezig en elke keer weer die teleurstelling. Jullie kennen het.. vind het steeds moeilijker worden
het wordt steeds zwaarder heh. Als het volgende maand niet raak is. Wil je dan naar de HA? Of ga je dan nog door met zelf proberen?
Denk zelfs dat ik misschien komende maand al naar de huisarts wil.. mijn cyclussen zijn zo raar, lang en onregelmatig. Wil er gewoon eens naar laten kijken.. al vind ik het wel een hele grote en spannende stap om naar de huisarts te gaan, want het liefste wil ik natuurlijk dat het gewoon lukt zonder hulp zegmaar
Begrijpelijk hoor! Ik ga deze ronde ook naar de ha. In principe voor iets anders. Maar ga dit ook even bespreken met haar. Je cyclussen zijn idd onregelmatig. Hebben jullie wel op de juiste momenten seks?
Hier is de temp weer wat gedaald. Wel nog steeds hoger, maar ik denk inmiddels te laag om goed te zijn. Nog geen bloed. Maar dat verwacht ik binnenkort. Wellicht morgen ofzo. En testen mag nog even niet... scheelt wel testjes hoor.
Samen met schoonmoeder m’n schoonzusje opzoeken . Dus dacht: misschien test ik wel positief en hebben we gelijk leuk nieuws. Maar hij wil dus wachten tot maandag... hij is wel dinsdag jarig, dus zou wel mooi cadeau zijn