Ik heb vanochtend alleen een kom melk met muesli op, kan ik straks eventueel testen? Ga ik nu naar wc en dan test ik vanmiddag? (ben dan thuis) Wat denken jullie????
@Sox ik zie hem! @Mbob Balen, maar kan ook innesteling zijn had ik ook 4 dagen voor NOD @Meisje93 Snap dat het niet je verwachting is, als het bij je dochter zo snel ging. Balen zeg. @Vie87 Mooi verschil. Ik had vandaag ook een goed duidelijke test met 1 dag overtijd. Ik geloof het zelf inmiddels wel. Maar besef het nog niet helemaal. @Fien01 Hier deze maand ook voor het eerst 3 dagen achter elkaar, daarvoor steeds om de dag en bij ons is het raak. Dus zegt niet zo heel veel denk ik. Lees het vaker in ieder geval. Ben je echt al ongesteld, of alleen wat bloedverlies? Had ik ook op 10 en 12 dpo deze maand namelijk @Daantje17 2 uur voor het testen niet meer drinken zou genoeg moeten zijn. Je kan het ook aan de kleur van je urine zien als je het opvangt. Tenminste dat viel mij op. Hoe donkerder mijn urine was hoe duidelijker de test. Als ik iemand vergeten ben sorry, maar jullie kletsen heel veel 's morgens als ik mijn bed nog uit probeer te komen.
Nog niet heftig ongesteld nee, heel klein beetje bloed. Echt niet noemenswaardig maar ik zag het meteen wel als menstruatie. Zou het toch nog kunnen dan?
Hoi meiden, Ik leef / lees / duim nog steeds met jullie allemaal mee hoor! Spannende tijd voor een aantal meiden nog. Maar jullie schrijven zoveel, dat ik het echt niet altijd bij kan houden.. Goed dat jullie naar de huisarts gaan @Meisje93 & @Fien01 . Hopelijk snel iets meer duidelijkheid, of nóg liever gewoon tussendoor een mooie roze test. Hier vandaag 13dpo. Ik heb geen testen meer in huis en denk ook niet dat ik nog ga halen. Uiteindelijk betekenen oplopende testen ook niet alles. Zat toevallig net de foto van de test bij mijn zoontje terug te kijken en die was ook zo licht (daarna ook niet meer getest )..
ja hoor dat kan. @EliQue15 ik kan 8 maart al terecht! dus een positieve test gaat hem niet worden hihi. haha prima dan toch? Doen waar jij je het beste bij voelt.
Net getest.... Helaas negatief Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat me ongi komt... Wel raar, heb nooit een LF langer als 14 dagen......
Ah balen daantje, maar als het over 2 dagen nog niet door is gekomen zou ik nog eens een testje proberen.
Mag ik er op het laatste moment ook nog bij? Ik ben altijd een stille lezer geweest op heel het forum al een paar jaar. Nooit de behoefte gehad om te reageren op iets. Maar nu. Mijn nod is zaterdag 3 maart en heb nu van die vervelende strepen en cb digital wekenindicator gaf aan niet zwanger. Te niet de eerste keer dat ik deze strepen heb gehad. En toch ongesteld ben geworden. In september nog een miskraam gehad bij 12 weken. Dit was vanochtend en vanmiddag 1tje negatief. Wachten duurt lang en wat zouden jullie ervan denken als je dit zou hebben?
Ik lijk wel wat te zien in de verte, met je NOD op 3 maart kan alles nog op dit moment. Ik zou over 2 dagen nog een testje doen. en de CB digitaal even laten voor wat het is.
Bedankt voor je snelle reactie iig. Ja klopt. Die cb had ik alleen maar gedaan omdat die andere positief leek. En digitaal wel echt duidelijk is. Wel of niet. Je hebt gelijk gewoon dit zo laten voor wat het is en gewoon doorgaan
Nou, ik snap er niks van. Gisteren beetje bloed, dus ik ging uit van menstruatie. Maar vandaag nog een mini druppeltje bloed, maar verder niks.. ook de hele dag misselijk. Temperatuur is wel al 2 dagen aan het zakken. Denk dat menstruatie er nog aankomt dan.. rotlijf
rot is dat heh. Als het niet door wilt zetten. 1x gehad & o wat was ik gefrustreerd... Is je temperatuur erg laag?
37 graden rond vanmorgen. Nog wel hoger dan voor mn eisprong.. ik weet niet in hoeverre hij zakt als je ongesteld wordt, dit is namelijk de eerste cyclus die ik helemaal temperatuur. Hieronder mijn kaartje