@mmoniquee balen! Hier temp ook gezakt, nog geen ongi te bekennen, wel veel bruinige afscheiding... dus komt eraan.....
Heel erg jammer Hier ook nog niet maar zal wel komen vandaag nog en anders morgen Op naar de volgende ronde, vol goede moed
Ongi doorgekomen net..... Dus helaas..... Ik mag naar het NOD groepje van 29-3.... Hopelijk zie ik daar zo weinig mogelijk meiden van hier
Balen @Daantje17 hoop volgende ronde meer op roze en dat het niet bij de 5 van nu blijft hier. Hier terug van het ziekenhuis. Medicatie was te weinig wat de problemen met Mn cyclus veroorzaakt ben opgehoogd per morgen dus hopen dat Mn cyclus zich herpakt voor Mn eisprong.
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Heelwelkom18, 2e kindje, ronde 4 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Belle07, 22 jaar , 1e kindje ronde 13 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Fien01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Mmoniquee, 28jaar, 2e kindje, ronde 5 (na ma) Totaal: 27 Wachtbankje (9) , Zwanger (5), Ongesteld (11), MMM (1), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Lieve dames. Ik lees stiekem stil al een aantal weken/maanden mee en meld me hier nu toch maar voor advies. Wordt een lang verhaal hoor, ik zal t proberen kort te houden. Ik ben 38, nu ronde 6 voor 1e kindje na verwijderen Mirena. We zijn op vakantie in Australie en ik ben nu 6 dagen overtijd. Heb al jaren een cyclus van 30 of 31 dagen met of zonder anticonceptie. Heel soms iets meer of minder maar dit nog nooit gehad. Ook allerlei kwaaltjes; misselijk, darmklachten, moe, hoofdpijn, zwaar gevoel in mn onderbuik. Voelt anders dan PMS klachten. Nog geen bruin of rood te bekennen... Dus met veel hoop vanochtend getest: negatief! Ik snap er niks van. Het was een early test van Clearblue dus die zijn wel gevoelig zou je denken? Weet niet precies wanneer de ovulatie was, niet getest deze maand. Volgens app Flo was t eerst de 8e, later de 11e. Dat maakt me nu 19-21 dpo. Timing zat hoe dan ook wel goed. Mijn man is supernuchter dus die snapt niet zo goed waarom ik me zo druk maak. En ik moet toch even m'n verhaal kwijt en op zoek naar advies... Over een paar dagen nog eens testen ofzo? Ze hebben hier testen die heten First Response en die zouden al positief testen op 6,3 miU/ml HCG. Hoop dat jullie met me mee kunnen denken. Ik begon al erg aan het idee te wennen dat ik zwanger was, dus dat de test negatief was, was best een tegenslag.
Gisteravond enorme menstruatiekrampen... Dus ging er van uit dat het vandaag wel door zou komen. Tot nu toe nog niets en de kramp is zo goed als weg. Vandaag de 11de dag na de iui, dus 11dpo. Vorige cyclus op 11dpo ongesteld geworden, dus durf nog niet te hopen... aaaaaarghhhh wachten duurt laaaaaang
zojuist test gedaan. ik zie een 2e streep moeilijk op de foto te zetten. zien jullie iets? kwam binnen de 5 min