16e en 17e positieve ovulatie test dus met opnieuw reken denk ik zondag of misschien zelfs maandag. ik had zaterdag on mijn hoofd maar als je positieve ovulatie test hebt springt ie 1/2 dagen later.
Alleen sinds gister al buikkrampen. Zo'n ongesteldheidsgevoel. Heb al eerder vage streepjes gehad maar deze van de kruitvat begint wel ergens op te lijken. Met mijn zoontje 2 jaar geleden was het gelijk een knalstreep al was het voor mn nod. En in september bleven het maar twijfelstrepen tot ik 6 weken was. Helaas met 12 weken MA.
@Singingnurse het enige wat je kunt doen is afwachten. Je kunt morgen misschien nog een keer testen voor de zekerheid. Als het dan weer negatief is zou ik een paar dagen wachten en dan weer testen. Verder zou ik het ook niet weten!
Balen Daantje @brownie1992 fijn dat ze het zo snel oppakken. Veel succes voor de volgende ronde! @qwerty123 volgens mij zie ik ook iets heel vaag. Spannend!! @Celes bij jou ook! Hopelijk een mooie oploop Bij mij is de ongi nog niet doorgezet buiten gisteren eventjes bij het afvegen eigenlijk. Daardoor kreeg ik hoop aangezien ik bij het klussen het idee ook had dat mn bm veel hoger zat dan normaal in deze periode (Oh god zo veel info ). Dus vandaag een test gedaan maar negatief.. zondag is mn NOD dus ga dan pas weer testen. Mn boobies zijn wel heel mega gespannen/pijnlijk nu maar kan ook door naderende menstruatie komen natuurlijk...
Je houdt het nog even spannend. @qwerty123 en @Celes ook trouwens. Fijn dat je zo snel al geholpen bent @brownie1992 Balen voor iedereen op rood. Had zo op een mooie roze lijst gehoopt deze maand.
@Singingnurse jeetje wat balen dat je een negatieve test hebt gehad. Kan me voorstellen dat je na lang uitblijven van je menstruatie verwacht zwanger te zijn. Ik zou idd ook nog een paar keer doortesten. Misschien diverse tijd stippen proberen, lees dat sommige vrouwen middag testers zijn. Anderzijds weet niet hoelang je al op vakantie bent in australie. Maar zou een jetlag bijv invloed kunnen hebben op je cyclus?
@Celes & @qwerty123 , Ik zie ze allebei ook. Spannend!! @Valaina ; Spannend, ik duim voor je! Andere dames op rood, ontzettend balen
Hier buikkrampen... dus ik wacht zaterdag rustig af. Anders denk ik dat ik zondag ga testen. Heb een strakke 29/30 dagen cyclus. Dus zondag zou dan nod+1 zijn.