Jah, ik hou ook even wijs mijn mond. Niet dat hij lang weg is, maar wel vaak. Hij is zeg maar meer weg dan thuis.
Hier normaal ook 8 weken hoor. Alleen nu 1x 2 weken en eind maart 6 weken dus ze hebben de vaart gesplitst. Nou ja door de weeks op de kazerne. Ben blij als die er weg is haha
@D1987 hahaha mooi he. Ze denken iig wel in oplossingen. @brownie1992 lastig zeg lijkt me idd het proberen waard iig de 12e. Niet geschoten is altijd mis Zo te lezen zijn er meer vrouwen waarvan de mannen veel op pad zijn, ik hoop dat onze eieren allemaal rekening houden met onze schema's en op juiste moment gaan Vanaf welke cyclus dag starten jullie met ovu testen ?
@Mbob ligt geheel aan de lengte van je cyclus. Ik start op dag 12/13. En heb vaak op dag 15 een knaller met een cyclus van 31 dagen.
Ik ging trouwens met mn kat naar de dierenarts voor helemaal niks ergs. Soort van castratie chip. Anyhow.. de hele weg er naar toe heb ik me druk gemaakt om hem, of hij gestresst was in de auto, of die chip wel goed zou gaan, etc etc etc, wetende dat het niks spannends was maar toch. Zo druk dat ik me niet echt goed voelde toen ik aan kwam. Zweten, lichtelijk misselijk, buikpijn beetje dramatisch wel. Wat al snel voorbij was want hij was niet eens ziek hahaha. Chip geplaatst niks aan de hand. Toen dacht ik op de terug weg, djeeez als ik me om me kat al zo druk maak hoe gaat dat wel niet zijn als het je minimens is
graag gedaan. Haha! Gelukkig maar dat er niets aan de hand was. En ja om je kindje ga je je nog meer zorgen maken.
Hahaha ik ben al behoorlijk doorgewinterd wat betreft naar de dierenarts gaan. Maar ik heb vorig jaar een Noorse Boskat kitten in huisgehaald. En o toen die voor het eerst naar buiten ging. Verschikkelijk. Snap precies wat je bedoeld.
@brownie1992 , ik bedoelde het niet aanvallend hoor Een man die zoveel/lang weg is, is nooit leuk. Maar moest stiekem even lachen om je opmerking; "Ik heb ook behoeften" .. Mijn man is helaas ook heel veel en vooral lang weg. Gelukkig de afgelopen anderhalf héél veel thuis geweest (1e is nu 2 jaar). Maar voor dit jaar staat er helaas een reis van 7 maanden op het programma Ik weet dus precies wat je voelt.. Laten we hopen dat onze eitjes rekening houden met onze mannen Hihi..
Hahahah nee snap ik xD maar ja is zo laatste dag nog even van nemen toch Hahah mooi op timing maar Pff lange tijd. Neem aan dat hij militair is dan of?
@Elletje wat gaaf een noorseboskat! Ik heb britse kortharen. Bij mij gaan ze niet naar buiten haha dan zou ik ze constant gaan zoeken denk ik @EliQue15 poeej 7 maanden dat is lang..
@Elletje wauw Noorse boskat, zo mooi!! Wij hebben hier een Siamees en een Europese korthaar... Komen niet buiten... bang dat ik ze dood vind op straat ofzo
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 26 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 1 Maart Flowerr, 26 jaar, 2de kindje, ronde 2 EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Mbob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 5 Maart Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hey ladies, Ik schrijf ook graag mee. Ik zie al wel een paar bekende uit een ander topic. Wij mogen binnenkort weer proberen na de bbz. De schrik zit er goed in maar we proberen hoop te houden. Liefs!
Hihi laten we het hopen Oh jeetje Ik hoop voor jou dat je ook snel op roze zit voordat meneer weg gaat. Anders word het uitstel
Een Noor houd je niet binnen. Die staan nog zo dicht bij de natuur, die gaan tegen de muur op als ze binnen moeten blijven. Tenminste die van mij wel. Het is overigens de kat op mijn profielfoto.