Vanochtend temp weer iets hoger. Geen rood te bekennen nog. Wel wat last onderin te buik op en af. Test vanochtend negatief. Dus mag vast op rood dit weekend..
zeker. Maar wie weet gister innesteling en dan is het logisch dat je dat vandaag nog niet op je test ziet.
NOD-lijst 26 februari t/m 4 maart 24 Februari Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje ( eerste 2 ex-partner), ronde 1 Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 Februari Dominique1991, 2e kindje, ronde 2 27 Februari Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 4 Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 12 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 (ronde 2 na MA) 28 Februari Sox, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 9 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na vmk) Maev, 34 jaar, 1e kindje samen, ronde 39 Stampertje, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Heelwelkom18, 2e kindje, ronde 4 1 Maart EliQue15, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Belle07, 22 jaar , 1e kindje ronde 13 Citroentje93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk 2 Maart Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6 Fien01, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 3 Maart Glaewil, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 (1e ronde na bbz) Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 4 Maart D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 MBob, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 LittleDutch, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 11 MMM Mmoniquee, 28jaar, 2e kindje, ronde 5 (na ma) Totaal: 27 Wachtbankje (6) , Zwanger (5), Ongesteld (13), MMM (1), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Nee nog niet, moest gisteren hele dag werken, dus kon geen testen meet halen, heb ze wel op het boodschappenlijstje gezet, dus met een beetje geluk zou vriendlief ze gehaald moeten hebben, dan morgenochtend weer testen
Sorrie dat ik niet meer gereageerd heb, mijn oma is van de week dermate snel achteruit gegaan dat we, hoe cru het ook klinkt, aan het wachten zijn op het telefoontje dat ze naar mijn opa is. hoofd stond ook niet zo heel erg naar testen daardoor, maar vooral naar hoe wij er voor mijn ouders konden en kunnen zijn. Als het vandaag nog niet doorzet dan ga ik morgen denk ik wel testen, als het er niet bij inschiet.
balen zeg niet leuk spannend, ben benieuwd morgen vroeg! oei dat is niet goed heel veel sterkte in deze komende tijd. dubbel ook zo ben je met nieuw leven bezig en zo gaat er leven.. hopelijk heb je nieuw leven..
@Maev Heel veel sterkte gewenst de komende dagen. @Sox ik bewonder je rust. @iedereen op rood. Wat ongelooflijk balen.
@qwerty123 we weten nu een maand dat ze ziek is en terminaal. Tot afgelopen weekend ging het eigenlijk nog boven verwachting. Ben blij dat ze van mijn nichtje nog bewust heeft mee mogen maken dat de derde op komst is, had mezelf al ingesteld dat ze dat van ons niet meer bewust mee zou maken aangezien we komende ronde pas weer een poging icsi zouden doen. Maar de verwachting een maand geleden was dermate dat ze haar verjaardag een week later al niet meer zou halen, laat staan een volledige maand.