NOD-lijst 26 juni tot 2 juli 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 28 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

#301 Jazz, 12 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2017
    @Anonise en @rianne2985 de keer dat ik opvallend veel vruchtbaar slijm had, was het wel raak! Dus hopelijk een goed teken voor jullie!

@Lovingmyboy hier ook een korte luteale fase. Bij mijn laatste zwangerschap had ik al spotting op dag 8, dus ik dacht einde verhaal..maar toch zwanger!

Het is inderdaad gek om blij te zijn met een witte test! Maar ik hoop dat deze heel snel weer roze is :D

2. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Hallo dames! Mag ik hier aansluiten? Spannende tijden, m'n partner heeft het go-signaal gegeven afgelopen weekend en verwacht ergens einde van de week/begin komende week m'n eisprong dus m'n NOD zal denk ik aan het uiteinde van dit lijstje bungelen. We gebruikten geen hormonale anticonceptie dus deze ronde 1 is meteen een "echte", hoewel we momenteel nog middenin een verhuizing zitten en niet iedere nacht samen slapen (en dus niet aan de so called "verplichte nummertjes" doen).

GiGi01 vindt dit leuk.
  3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom! Wat zijn je verdere gegevens? Dan kan je op de lijst. :)
    Succes met de verhuizing. Einde al in zicht?

4. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

#304 rianne2985, 12 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2017
    Jazeker, die prikjes zijn zo vervelend :(
    Ja heerlijk hoor hier in Frankrijk, maar veel dingen gaan anders dan in Nederland en veel omslachtiger vind ik. Daarnaast gaan ze hier uit van 41 weken zwangerschap, zo vreemd. En de verloskundige keek vervolgens vreemd op toen ik zei dat dit toch overal hetzelfde moet zijn, dus 40 weken. Dit kwam tijdens mijn vorige zwangerschap ter sprake. Als het deze ronde dus gelukt is zou ik 6 maart 2018 uitgerekend zijn volgens FF maar volgens Franse begrippen dus 13 maart. Raar toch?!
    Hoogstwaarschijnlijk krijg ik een geplande keizersnede ivm complicaties tijdens de vorige bevalling. Ben dus benieuwd met hoeveel weken ze dat hier doen...
    Want Z. is van 27-2 ;) stel dat ze dat hier doen met "39 franse weken" dan kom ik daar ongeveer op uit, oeps haha.
    Ik weet het, das wel erg ver vooruit kijken. Eerst maar afwachten of het überhaupt lukt deze ronde ;)

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Woon je al lang in Frankrijk? Leuk hoor.
    Al zou ik het niet kunnen. Ivm fam./vrienden.
    Nou dat is idd erg raar zeg! En tot hoeveel weken mag je overtijd lopen? Wel gewoon tot de 42 weken?
    Hihi 6 maart is E haar verjaardag.
    Hoe kijk je daar tegenaan? Een keizersnede.
    Nou idd! Als ze dat maar niet 41 wk pas gaan doen. ;)

6. rianne2985

Ik woon sinds augustus vorig jaar hier :)
    Ik weet niet tot hoe ver je hier mag doorlopen, denk wel 42 weken ja...
    Met Z had ik ook een keizersnede, semi-spoed. Vreselijk was dat, maar vooral omdat de ruggenprik niet goed ging ( omdat ik al eerder die dag ingeleid werd en al daarvoor een ruggenprik had gehad ) en ik dus alles voelde. Ik zou dus nu liever een geplande keizersnede hebben, dan weet ik waar ik aan toe ben en dan hoef ik niet eerst zelf te proberen. Ach tegen die tijd komt het vast wel goed. Eerst maar eens zien of we een positieve zwangerschapstest kunnen krijgen ;)

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk hoor! Bedoeling dat je daar voor altijd blijft wonen?
    Och vreselijk! Nu je dit zegt kan ik het me nog herinneren van toen...
    Begrijpelijk dat je nu liever een geplande keizersnede wilt.
    Hihi ja eerst maar eens zwanger zien te raken. :)
    Maar toch ga je automatisch verder vooruit denken.

8. rianne2985

Ja dat is wel de bedoeling dat we hier blijven wonen. De (financiële) vrijheid en ruimte/natuur die we hier hebben zouden we nooit in Nederland kunnen hebben.

Gek he hoe je al helemaal vooruit gaat denken, gekke hersenspinsels haha.

9. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ook 2x natuurlijk zwanger geworden en in hoeveel rondes dan?

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gaaf hoor. :)
    Ja heeeel anders dan hier in nederland hihi.

Nou heh! Ook wel weer leuk. Althans vind ik. Lekker fantaseren hoe het straks zou gaan etc.
    Hoop wel dat de 2e zwangerschap wat gemakkelijker mag verlopen dan de 1e.

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Jaa dat hoop ik persoonlijk ook wel! Heb bij mijn zoontje tot 11 weken steeds bloedingen gehad, tot 21 weken gespuugd en verplichte keizersnee gehad op 't eind vanwege groei achterstand. Maar 't is wel spannend, want de kans dat dit mij nog een keer gebeurd is wel aanwezig.
    Wat liep er bij jou niet zo lekker de eerste keer?

@rianne2985 Wat naar dat bij jou de keizersnede zo slecht ging. Kan me wel voorstellen dat je 'm dan graag plant. Na een eerste keizersnede mag je toch altijd weer voor een keizersnede kiezen?
    Ik wil zelf juist heel graag zelf mogen bevallen dit keer!

Ovulatietesten trouwens nog erg licht, maar dat had ik ook wel verwacht. Nog een dag of vier gok ik tot m'n eisprong.

12. Patchwork

Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 ;)

Biologisch een zesde kindje maar we hebben een samengesteld gezin dus eigenlijk onze negende. ;)

Verhuizing schiet op, over drie weken de grote spullen overhuizen en eind juli de oplevering van m'n huidige woning. Maar de stress speelt wel parten. Ga 140km verderop wonen dus dus da's best een kluif...

Ik ga later even lezen wat jullie allemaal lopen te kakelen hoor haha! Drukdrukdruk nog...

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mannen...
    Die van mij zit nu een super lange film te kijken en morgenavond gaat hij sporten, zegt ie doodleuk, kan toch ook volgende maand wel?!
    :eek:

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Och wat vervelend allemaal!! :(
    En dan ook nog een verplichte keizersnede.
    Tot aan het einde altijd misselijk geweest. Tot 15 weken overgegeven. (Gestart met medicatie) bekkeninstabiliteit. Wat ik nu helaas nog steeds heb.

Wauw wat heb je al veel kindjes mogen krijgen. Leuk!
    Zijn alle 8 ook allemaal tegelijk thuis?

Fijn dat de verhuizing opschiet.
    Och jeetje dat is idd wel een stukje verderop ja!
    Hopelijk kan je je snel settelen daar.

Mannen.... :p

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017

25 juni
    Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4

26 juni
    Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2

Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5
    beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0

27 juni
    Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14
    Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk

28 juni
    Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1

29 juni

30 juni
    Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1
    GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6

Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8

1 juli
    Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk

2 juli
    Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk

Datumloos
    Lalalola, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1

Totaal: 19

Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@Lovingmyboy eerste zwangerschap in ronde 1, tweede zwangerschap in ronde 4. Nu bezig met ronde 2..
    En jij?

@rianne2985 wat gek dat ze in Frankrijk van 41 weken uitgaan..zou toch overal hetzelfde moeten zijn :rolleyes:

@Patchwork wow wat een groot gezin! Gezellig lijkt me!

@caroline1, @Meisje93 en @rianne2985 hopelijk voor jullie allemaal dit keer een fijnere zwangerschap/bevalling!

Patchwork vindt dit leuk.
  17. GiGi01

GiGi01 Actief lid

6 dec 2012
    208
    87
    28
    Hahaha zo typisch mannen ja :roflmao:.
    Zou ook een reactie van mijn man kunnen zijn geweest maar nu wel alweer een tijdje 'bezig' zijn niet hij liever geen kans...

18. Patchwork

@Meisje93 We hebben zelden alle acht de kinders bij elkaar. Momenteel zijn twee van mijn dochters op therapeutische basis uitwonend (in de kerstvakantie komt er eentje terug thuis wonen) en als de één bij mij is, is de andere bij vader dus dat maakt het een zeldzaamheid om echt met z'n allen te zijn. Daarbij wonen de kinderen van mijn partner bij hun moeder, zij hebben op papier een klassieke omgangsregeling hoewel wij na de verhuizing richting een 70/30 co-ouderschap gaan. Tegen die tijd hebben wij dus minimaal eens per week zeven kinderen aan de ontbijttafel zitten; mochten wij nog gezegend zijn met een negende kindje dan dus met acht. :)

19. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Wauw wat een groot gezin ook al is het samengesteld, gezellig lijkt mij!

Hier echt m'n eisprong gehad, geen vruchtbaar slijm meer sinds gisteren alleen wit verlies. Nu dus 2 dpo! M'n mannetje heeft momenteel een aanraak verbod voor m'n borsten, zelfs m'n bh doet pijn aan m'n tepels.... Serieus nog nooit zo erg gehad :eek:

20. rianne2985

Auw, vervelend @Gootje1988 !!

Hier heb ik weer wat raars, gisteravond mega ovulatiepijn, deed echt zo'n zeer :(
    Zou aangezien mijn positieve test van gisteren, vandaag mijn eisprong verwacht hebben. Maar nu had ik vanmorgen al een temperatuursstijging van 0.2 graden en de pijn is weg. Dat zou dus betekenen dat mijn ei vannacht al is gesprongen, dat kan toch niet zo snel?! :eek: tot nu toe had ik pas een temperatuursstijging 2 dagen na de positieve ovulatietest. Nu dus meteen. Ik had eigenlijk nog een vrijpartij voor vanochtend "ingepland" maar heeft dat nog wel zin dan??

Deel Deze Pagina