Blegh, werd net ineens niet lekker. Kramp alsof ik ongesteld moet worden, maar dat kan nog helemaal niet en buikpijn. Laten we hopen dat het positief nieuws brengt volgend weekend
Heh wat vervelend! Misschien de innesteling? Of is het daar te laat voor? Laten we het hopen! Iedereen een fijne vaderdag. Wat zijn jullie plannen en cadeaus? Mijn man heeft een bbq receptenboek gekregen en een wallie walter ofzo. Mijn vader krijgt een goeie fles wijn. Had geen zin om met E te gaan knutselen. Dat komt volgend jaar wel. Gaan straks naar mijn ouders toe. Waar we de gehele dag hopen te zijn.
Gisteren bij mijn vader langsgeweest en zullen vandaag naar mijn schoonvader gaan. Ik had bbq tangen voor mijn vader en voor schoonvader een cd. Oh heerlijk weertje vandaag zeg. Ik hoop dat schoonvader gaat barbecuen en wij mogen aanschuiven
Ik zit nu ongeveer tussen 4-6 dpo. Ik weet het niet zeker, omdat mijn temperatuur zo'n rare sprong heeft gemaakt rondom mijn ei"sprong" haha. Vooralsnog ga ik uit van 4dpo uit zelfbescherming. De innesteling gebeurt geloof ik tussen 5 en 9 dpo, gemiddeld dus het zou theoretisch moeten kunnen. Nu 2 uurtjes later nergens last meer van gelukkig. Wij hebben geen plannen, ik moet vanmiddag gewoon werken. Wij vieren trouwens (nog) geen vader en moederdag, dat komt wel als die kleine straks naar school gaat.
Wij zijn helemaaaaaal níet commericeel aangelegd. Vind dat zulke onzin, vaderdag Ik ga naar m'n vader wanneer wij daar zin in hebben en niet omdat dat vandaag móet. Cadeautjes doen we dus ook niet aan. Wat wel heeeel leuk is, is het zelfgemaakte cadeautje van de peuterspeelzaal. Ontbijtje op bed gebeurd hier ook wel. Verder genieten we gewoon élke dag van elkaar.
Denk zelf dat een innesteling nog wel wat vroeg is hoor @rianne2985 , doorgaans gebeurd dat pas 9 dagen na de eisprong. Ik zit 8dpo nu.
Hallo dames ik mag ook op het wachtbankje! Heb geen ovutesten gedaan en ook niet getemperatuurd, maar denk dat ik ie nu wel is geweest! We'll see!
En gingen ze bbq-en? Leuke cadeaus. Fijn dat je er geen last meer van hebt! Heb je wel familie wonen daar? Haha hecht er niet enorm veel waarde aan, maar vind het wel leuk om een cadeautje te geven. Welkom op het wachtbankje.
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 25 juni Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0 Pluisje30, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 27 juni Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk Water27, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 28 juni Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 juni 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 1 juli Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 2 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Datumloos Lalalola, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 22 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 25 juni Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0 Pluisje30, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tassie11, 21 jaar, 2e kindje , ronde 2 27 juni Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk Water27, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 28 juni Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 juni 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 1 juli Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 2 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Datumloos Lalalola, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 23 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb mezelf er even bijgezet. Aan de hand van mijn vorige cyclussen zou mijn nod afgelopen vrijdag zijn. Maar helaas heb ik met de ovulatietesten geen eisprong kunnen vinden. Heb wel in week 3 van mijn cyclus een heel klein beetje bloed gehad. Echt een paar druppels . Roze en bruin bloed. Waar dat nu vandaan komt geen idee. Hield 3 dagen aan en toen was het ook weer weg. Ik denk nu dat hij de 12e is gesprongen. Want dit was mijn donkerste ovulatietest. Ik weet het niet 100% zeker maar houd dat voor nu even aan. Spannend dames!!
Wij zijn altijd simpel daarin, als we iets willen hebben gaan we er wel om Onze verjaardagen doen we ook niet. Eigenlijk niets, kerst enz. ook niet voor elkaar haha. Tis sowieso 1 grote wisseltruc. Verjaardagen doen we alleen cadeautjes bij kids.
Welkom. Jammer dat je je ei niet hebt kunnen vinden. Succes op het wachtbankje. Haha scheelt dat jullie die mening samen delen. Vier je wel de verjaardag van je dochter?
Wij zijn vandaag bij ouders en schoonouders geweest. Daar gezwommen en gegeten. Mijn man heeft van onze dochter een tekening gekregen, rituals, chocolade , onderbroek en een sleutelhanger met foto.
Als hij op de 12e het donkerste was. Dan springt die meestal 1 of 2 dagen later. Hoop voor je dat het bloed een innestelingsbloeding is geweest !
Ik heb bij beide zwangerschappen op 9dpo al positief getest. Ik denk dat dat dus bij iedereen verschillend kan zijn. In principe kan je volgens mij 48 uur na innesteling een positieve test hebben omdat je vanaf het moment van innesteling hcg gaat aanmaken. Het "KAN" dus he? Nou ik wacht iig tot vrijdag met testen. Dan ben ik 9 of 10 dpo.
9 juni begon het bloeden heel licht. En 10 juni was de ovulatietest wel donker. Maar zeker nog niet positief. Het was wel de donkerste die ik heb gekregen. Ik denk dat het dan een ovulatie bloeding is geweest. Maar we gaan erachterkomen hopelijk rond de 26e. Als ik dan ongesteld word dan weet ik dat dan mijn eisprong idd was.
Thanks voor de lijstupdate @Meisje93 Ei is zeker weten wel geweest, de progesteronkwaaltjes steken sinds vrijdag de kop al op. Soms krijg ik die kwaaltjes al een dag vóór eisprong, soms pas vier dagen erná. Word ik dus niet heul veul wijzer van, maar we hebben 'm in ieder geval niet gemist. And now we wait... Sorry, ongezellige egoïstische update, maar klusweekend gehad en nu smachtend naar m'n bedje haha...