Fijn dat ze zo meewerken! Heb je dat laatste ook bevestigd gekregen via de mail? Er kan ooit nog wel eens iets veranderen bij zorgverzekeraars..
Zou het voor de zekerheid doen. Heh wat vervelend dat je vriend in het ziekenhuis heeft gelegen. Hoe gaat het nu met hem? Hihi dat is idd zinloos. Hier nog maar 4 DPO. Moet nog even dus. Super zeg!!
Ja precies, nou super geregeld dus! hoop voor je dat het al raak is maar het lijkt me super fijn (en spannend) dat je weet dat er zo serieus met jullie wordt omgegaan en dat ze zo snel met een 'behandelplan' komen
Is ook beter hoor 12 dpo pas testen! Fijn dat jij je daar niet meer druk over hoef te maken! Pffff dipje is weer terug... Van de week te horen gekregen dat mijn geweldig lieve buurvrouw kanker heeft en onbehandelbaar is.... Net is ze thuis gekomen... Wat ziet ze er ineens super slecht uit ook met rollator terwijl ze 2 weken geleden nog trappen liep... Tranen sprongen in m'n ogen terwijl ik veel gewend ben in de zorg.
Ja echt vreselijk... ga dr helpen wat ik kan, in het weekend m'n dochter het maar vertellen. Zij is ook gek op dr en andersom dus dat worden ook tranen.
Hallo meiden, Mag ik mee doen met dit groepje? Mijn naam is Chae moeder van 2 jongentjes en weer de kriebels voor een derde. 27 juni is mijn nod en we zijn 6 maandjes bezig. Groetjes Chae
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 25 juni Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0 Pluisje30, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tassie11, 21 jaar, 2e kindje , ronde 2 27 juni Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk Water27, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 Chae, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 28 juni Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 juni 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 1 juli Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 2 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Datumloos Lalalola, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Erg lief van je! Heb inmiddels gemerkt dat mensen veel behoefte hebben aan veel steunende gesprekken. Pff. Dat word geen makkelijk gesprek.. Heel veel sterkte alvast
@caroline1 @Babylovebaby @Lovingmyboy Hebben jullie inmiddels jullie eisprong gehad? En jij @Lalalola . @Chae aangepast op de lijst.
Nogal druk geweest de laatste dagen! Maar er komt eindelijk schot in de zaak. Nu al twee dagen heel helder slijm en veel zin haha. Denk dat m'n NOD 4 / 5 juli wordt. Moet ik dus eigenlijk door naar een volgend lijstje. Misschien ook wel beter. Hier wordt al gesproken over 8 dpo en testen. Mijn ovulatie moet nog komen .. @Chae welkom! Leuk, twee jongetjes! Hoe oud zijn ze?
Ik verwacht mijn ovulatie ongeveer woensdag of donderdag. Ben stiekem ook al een lijstje opgeschoven dus @caroline1 je bent welkom in het volgende nod lijstje. Nog een hele kleine groep.
Ik zie trouwens net veel vruchtbaar slijm. Heb ik normaal nooit echt. En ik voel steken van een ovulatie die eraan zit te komen. Heb gisteren nog geklust. Is het dan slim om vandaag weer te klussen of tot morgen te wachten? Ben bang dat ik dan te laat ben maar te vaak achter elkaar is ook niet goed voor de kwaliteit van het sperma toch? iemand advies?
Dankjewel!! ze zijn 6 en 2. Allebei tamelijk vlok zwanger van geworden het derde kindje laat wat langer op.zich wachten vraag mij af of mijn leeftijd daar al een rol in kan spelen. Word in okt 32