Ja gaat mega hard, die clichés zijn gewoon hartstikke waar We hebben echt een klein onderzoekend ventje, dus ben de hele dag wel hem in de gaten aan het houden als ik thuis ben. Echt zon gevalletje is het stil, ojeeeee wat is hij aan het uitspoken
Jaja @Meisje93 , 08:00 of 08:50 starten. Hebben een rijschool! Ik daarentegen ben áltijd thuid voor onze dochter en als zij smiddags slaapt, duik ik voor de iMac voor de boekhouding/administratie. We zouden niet anders willen, heerlijk die flexibiliteit!
Pfd en dat dag in dag uit? Zou dat echt missen de avondjes samen op de bank. Maar als jullie dit lekker vinden. Waarom niet. Leuk hoor een rijschool! Wat fijn dat jij gewoon thuis kan blijven.
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 27 juni beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 10 MMM / IUI 2.0 Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 28 juni Anna4, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 29 juni 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 juli 2 juli Datumloos Lalalola, 23 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Oh die van jullie ook al. Haha zit echt in de leeftijd dan. D. Loopt al sinds 10 maanden, maar haalt tegenwoordig echt boevenstreken uit. En de kop die hij dan trekt hahaha
Jaa daar gaan we voor! Wat zijn jullie al lang bezig. Wat vervelend. Hihi ja. Dat denk ik ook ja dat het aan de leeftijd ligt. Die is vroeg gaan lopen. Leuk zeg. E begom met 10 maanden langs van alles te lopen. Vanaf 12 maanden ging ze stapjes los lopen. En sinds een week loopt ze los. Haha ja heerlijk heh die koppies heh. Geniet zo van deze leeftijd heerlijk! Kleine is ook leuk. Maar toch vind ik dit zoooveel leuker.
Helaas wel... Natuur laat zich niet opjagen zullen we maar zeggen. Vandaag intake gehad bij de fertiliteitsarts, benieuwd wat daar uit gaat komen.
Over 3 weken hebben we de volgende afspraak en krijgen we de uitslagen van de eerste onderzoeken. Er waren vandaag wel wat tekenen van pcos te zien op de echo. Maar de arts denkt niet dat het pcos is... Wordt vervolgd..
Dag in, dag uit is overdreven @Meisje93 . Zaterdag en zondag is hij vrij. Vrijdagavond ook altijd, omdat dat mijn sportavond is, dus hebben we vanaf 20:45u samen. De overige 4 avonden werkt hij over t algemeen wel ja. Zeker nu met de IUI is het gemakkelijk, want hij kan naar elke afspraak mee. Meestal horen we pas de dag van te voren dat we voor inseminatie moeten en dat werkt toch allemaal net wat gemakkelijker zonder werkgever. Ook wat betreft onze dochter trouwens. Alles is een stuk gemakkelijker te plannen. Ons meiske liep pas bij 18 maanden.
Gelukkig maar! al is ieder persoon daar anders in natuurlijk. Dat is zeker prettig ja dat hij altijd mee kan. Het is wel ideaal dat je je kind praktisch nooit weg hoef te brengen. Heerlijk. Vind het soms echt vervelend om haar s ochtends wakker te moeten maken om naar de oppas te gaan. Hoe oud is je dochtertje nu? Misschien al een keer gezegd
Zal 't eens in m'n handtekening erbij zetten, maar had het hier nog niet benoemd hoor. Ze is van 16 augustus 2014, dus 2.5 jaar nu. Dat is inderdaad ideaal, dat ik geen oppas nodig heb voor haar. En als het eens nodig is voor het 1 of het ander, dan heeft ze haar beide oma's hier int dorp wonen die eigenlijk altijd wel kunnen oppassen. 3 ochtendjes per week peuterspeelzaal. Heerlijk hoor!
Ideaal zeg dat de oma's in de buurt wonen en altijd wel willen oppassen. Lekker hoor 3x per week psz. Heb je toch even je handen vrij. Hier doet mijn moeder altijd op E passen. Ben daar erg blij mee. Hoeft ze niet naar het kdv.