NOD-lijst 26 juni tot 2 juli 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Frummels, May 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Maar je bent ook nog een jonge blom joh. ;)

Hier ook puisten ja, nu je het zegt.
    En de blauwe aderen op m'n borsten. Nog niet van kaliber WOOOOOOOOWW, dus kan het ook nog aan de warmte wijten, but still.
    Die misselijkheid. Oh bluh, die misselijkheid.
    Die stekende krampen steken ook met vlagen nog steeds de kop op.
    En moe joh. Maar het is dan ook warm.
    Kort lontje en dus een vittie met m'n puber vanochtend.

Ik stel me aan hè. Zit verdikkeme nog maar tussen de 4 en 9DPO. Zijn gewoon progesteronkwaaltjes of van de warmte. Toch?

Hoewel ik voorgaande cycli dus op 9DPO al bloedde.

Aaaaaaargghh!

2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Waarschijnlijk progesteron ja... M'n humeur tja... Mega kort lontje, kon eergisteren al uit de pan schieten om iemand op fb die deed alsof ze achterlijk deed. Het is dat m'n mannetje zei dat ik rustig aan moest doen maar ohhhhhh.....:oops:

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Zou ontzettend veel zin in seks ook nog een symptoom kunnen zijn? :roflmao:
    Heb altijd wel een hoog libido maar dit slaat nu echt alles :oops::roflmao:

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @Gootje1988 hihi hier ook altijd puisten na de eisprong. :p
    Meestal 2.
    Leuk dat je jonger geschat word! Of vind je het niet zo leuk?

@Patchwork die klachten wijt ik aan progesteron.
    Althans als ik naar mezelf kijk. Iedere maand heb ik deze klachten..

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Haha geen idee. :D

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Dat is het enige wat ik dus apart vind... Die puisten aangezien ik die nooit heb.
    Uhm er is wel is gezegd toen ik met m'n dochter liep van " oh wat een leuk zusje heb je " :oops: Toen ik nog rookte werd altijd m'n legitimatiebewijs gevraagd... Oh en als ze horen dat ik een dochter heb dan is het nu wel oké maar als ze dan horen dat ze 8 is dan gaan de ogen mega wijd open :oops:

Zou wat zijn toch :roflmao:

7. Patchwork

Ja, ben zelf idd ook ontzettend gevoelig voor progesteronschommelingen. Voorgaande maanden maakte ik me helemaal de kop niet gek bij dit soort kwaaltjes dus want ik wist immers zeker dat ik niet zwanger kon zijn. Nu er wél een kans is echter........ZUCHT. :p

Jonger geschat worden is best geinig maar soms ook wel een beetje gênant. Paar maandjes terug werd me om m'n legitimatie gevraagd toen ik sigaretten wilde halen. Ik was zó flabbergasted dat ik de caissière met open mond aanstaarde en uiteindelijk een "Meen je dat nou serieus?" wist uit te brengen. Ja, ze was serieus. Dus ik schoot onbedaarlijk in de lach, het arme mens schaamde zich dood. Heb onze familiefoto's laten zien aangezien ik geen legitimatie bij me had. Die waren wel akkoord. ;)

8. Patchwork

Herkenbaar. Dat ik moeder ben op m'n 31e vinden mensen best normaal. Dat ik de hele dag met een peuter rondsjouw ook wel. Maar als er vervolgens een puber van 13 aansluit (die ook nog eens sprékend op me lijkt), levert altijd ogen als schoteltjes op. :p

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Nee maar je hebt natuurlijk altijd de pil geslikt. ;)
    Denk dat het daaraan ligt.

Hihi had natuurlijk gekund. Heb een zusje van 7 en 5.
    Je was natuurlijk al jong mama. Mensen verwachten dan idd niet zo'n grote meid.
    Hier moet ik helaas ook nog wel eens mijn id laten zien. :(

Ja nu ga je helemaal overal op letten heh. :)

Whaha geweldig! Bij sommige snap ik het echt niet hoor.
    Bood ze nog haar excuses aan.?

10. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    :roflmao: Ik kreeg ook altijd excuses.
    Hahahaha ben gelukkig niet de enige, m'n dochter lijkt ook echt sprekend op mij.
    Het ergste wat ik meegemaakt heb is dat ik m'n dochter op ging halen van school en er werd gevraagd of ik de stagiair was :eek:

11. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Dat is ook nog een optie.... Weer die rot pil hé.... Pffff owwww leuk zo jonge zusjes nog! Mijn broertjes komen boven mij uit :roflmao:

12. Patchwork

Ach welnee joh! Heb snikkend van het lachen geroepen dat ze m'n hele dag weer goed maakte en heb gepronkt met m'n familiekiekjes. Excuses waren niet nodig, integendeel. :)

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Och ja dat geloof ik!
    Ook al jong mama geworden. Leuk. :)
    Kreeg je er niet veel reacties op?
    Toen ik mama werd was ik 22, maar toch krijg je vreemde blikken of een opmerking naar je toe gegooid.
    Haha :D

14. Patchwork

Bij de kennismaking op de middelbare school vroegen andere ouders mij steevast de weg in het gebouw. Ze gingen ervan uit dat ik er werkte, in plaats van dat ik mede-ouder was. Dat was een jaar geleden; ik was dus 30. Schat dat de gemiddelde leeftijd daar rond de 45 lag, met een uitschietertje naar de 50. Ach, ben het wel gewend the odd one out te zijn inmiddels.

15. Patchwork

Ja joh. Standaard als je jong moeder wordt, toch? ;) Ik was 18-20-22-23-29. En wat betreft opmerkingen en commentaar; het is toch nooit goed of het deugt niet dus lekker laten gaan. Zolang je er zelf happy mee bent is het goed, toch.

16. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ik ben ook inderdaad 1 van de jongste... Met weinig mede moeders een klik ook...:oops:

Pffff ben zenuwachtig! M'n dochter heeft een wratje op haar grote teen zitten, ze schaamt zich hiervoor en wil hem weg hebben dus vanmiddag gaan we naar de huisarts.... Ben altijd bang dat ze pijn heeft... :oops:

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Och wat erg zeg!

Ja volgens mij ook.
    Al zei mijn ha/vk dat hij het erg jammer vind dat de vrouwen tegenwoordig steeds later een kindje willen.
    Rond de leeftijd van 21 jaar is de perfecte leeftijd om een kind te baren etc. :p

Ik heb zelf ook een jonge moeder. Vind ik echt leuk. :) ze is nu 46

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Dat is wel jammer. :( hier in de omgeving veel jonge mama's. En een paar vriendinnen/kennissen hun kindjes komen allemaal bij E op school en een paar ook in haar klas. :)

Och ja die wratten. Het aanstippen kan even pijnlijk zijn. Maar daarna is de pijn weer weg.
    Hopelijk is het met 1x aanstippen klaar.

19. Patchwork

Wratjes aanstippen is rot. M'n zoon van acht moest afgelopen najaar ook. Uit solidariteit heb ik er zelf ook eentje laten aanstippen. Extra lopen piepen natuurlijk om vervolgens te kunnen zeggen "Whoah, jij was veeeeeel stoerder dan mama, kom we gaan een ijsje halen."

De tweede keer aanstippen was geen enkel punt meer. ;)

Op het basisschoolplein klets ik nog wel met medemoeders. Die klik is er met sommigen wel. Ben niet eens de jongste die er rondloopt. Maar we de enige die er ook al eentje op middelbaar onderwijs heeft zitten... :D

20. Patchwork

Kern van waarheid haha. ;)

Ik ben "straks" ook "gewoon" zo'n 45-jarige middelbareschoolmoeder natuurlijk. :p

Share This Page