NOD-lijst 26 juni tot 2 juli 2017

Discussion in 'NOD forum' started by Frummels, May 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Zelf nog nooit gehad... Wratten wel maar die waren op een gegeven moment zelf weg dus ben echt zenuwachtig...
    Hahaha als ik er zelf 1 had was dat een super goed idee geweest.
    Ik heb een klik met 4 moeders... Daar blijft het bij.

Als m'n meisje 20 is ben ik 40, heerlijk! Hopelijk straks 49 als m'n 2e 20 is ;)

2. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Vier vind ik nog vrij veel hoor haha. Ik met twee. ;)

Als mijn oudste het hetzelfde gaat doen als ik (God verhoede), dan ben ik over 5,5 jaar oma. Let's hope not. :p

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Hahahahhaha ooohh....!!!! M'n dochter zegt ook " mama ik wil net zo oud als jij was een baby " uhhhh nou M... Laten we dat maar even niet doen! " ja maar mama dan ben je lekker jong oma! " ja daarom juist...:roflmao:

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    @Gootje1988 succes vanmiddag! Komt vast goed. En anders zou je het ook thuis kunnen doen evt.

Hihi oeps. Daar wil je nog even niet aan denken. :p
    Al was mijn zusje net een half jaar oud toen ik ging trouwen. :p

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Haha die is er echt veel mee bezig!
    Jonge oma's vind ik eigenlijk ook wel eeg leuk. Mijn moeder kan nu nog zoveel met E doen.
    Mensen zijn soms verbaasd dat het haar kleindochter is.
    Mijn sch.moeder is 66. Merk je toch gelijk alweer.
    Al is die ook nog behoorlijk fit. Maar toch. Ze is al een hele tijd uit de kleintjes enzo

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ja bijna elke dag wel... Daarom gun ik haar zo een broertje of zusje... Op de voorschoolse opvang helpt ze ook altijd met de baby's dus die heeft al genoeg ervaring hahaha mijn schoonmoeder is ook lekker jong en vitaal en helemaal verzot op kinderen en baby's, die had ook al laten vallen dat als we een kindje zouden krijgen dat ze dat super leuk zou vinden

7. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Dankjewel, hoe bedoel je thuis doen?

8. Patchwork

Mijn mam is 63 en het gaat haar, ondanks dat ze al dertien jaar weer in de kleintjes zit ;) , zo langzamerhand echt niet zo makkelijk meer af. Gelukkig nog wel met net zoveel liefde en aandacht als eerder hoor, maar puur het fysiek "kunnen bijbenen" wordt problematisch.

Mijn oudste is vastbesloten om later kinderen te krijgen dan ik, gelukkig. ;) veel met haar gepraat uiteraard en benadrukt dat het niet makkelijk is allemaal, als je jong een kindje krijgt. Heb verteld over het leggen van een basis, het creëeren van zekerheid etc. Ben onwijs trots op haar dat het tenminste haar intentie is om die adviezen op te volgen. Als het alsnog gebeurt, gebeurt het, maar ze zal er tenminste niet bewust op aansturen.

9. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ik hoop dat ik dat ook over een aantal jaren erin krijg. Probeer sowieso wel goed voorbeeld te zijn, heb nu 1 jaar mijn diploma. Toen ze naar school ging ben ik ook naar school gegaan.
    Ze heeft nu ook al 4 jaar een vriendje dus tja ze is helemaal in de wolken hahaha en dat op 8 jarige leeftijd :roflmao:

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Ahh wat lief zeg! Hopelijk hoeft ze niet lang meer te wachten.
    Je kan ook spullen bij de drogist halen. En het dan zelf aanstippen of druppels erop doen.
    De druppels hielpen hier ook & pijnloos.

Tja ze worden toch een dagje ouder heh. Als de liefde er maar is. :)

Gelukkig maar! Ze kan jou gebruiken als voorbeeld. :)
    Hoe gaat het trouwens met verhuizen?

11. Patchwork

Verhuizing ligt momenteel vrijwel stil. Heb hier al lang en breed ingepakt wat er in te pakken valt (al het andere wordt stomweg nog gebruikt) en klussen gaat nu ook niet vanwege de afstand. Dat gaat niet "ff gauw onder schooltijd" zeg maar. Van het weekend weer een rondje beuken.

M'n partner zegt net dat hij een eerste testje wil wagen aankomend weekend. Oef. Ben zondag tussen de 8 en 12dpo... erg vroeg dus.

Wat is nou echt de gevoeligste (maar nog steeds betrouwbare) zwangerschapstest op de markt?

12. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ze zeggen nog steeds kruidvat 2 voor 5.... Heb daar nog 2 van en 2 action testen.

13. Patchwork

Ik dacht dat de vernieuwde Predictor early tegenwoordig zo goed aangeschreven stond... Boven de KV2v5 zelfs? Zie zelfs mensen die lyrisch zijn over de CB plustesten. Ben hier al zo lang "uit" dat ik er weinig meer van snap haha...

De cassettetesten van de Etos zijn hetzelfde als de KV2v5 toch? Die heb ik namelijk nog liggen. Naast extra gevoelige dipsticks. Wat ook gewoon prima moet zijn natuurlijk maar ik word nu gewoon nerveus van het idee dat ik "voor het eggie" een test moet gaan doen.

14. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Ik vind die merken altijd zo duur... Er komt op elke test echt wel een streepje als je zwanger bent. Misschien voor het leuke dat ik straks zo'n " zwanger " test gebruik maar voor het begin is een kruidvat / action best.

Lalalola likes this.
  15. Patchwork

Heb je ook gelijk in.

Ik neem gewoon die dipstick mee. 't Is wel best, haha. Ga immers toch uit van negatief.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Zie je je partner dan ook alleen maar in het weekend?
    Hoe vinden de kids het trouwens om te gaan verhuizen?

Testen: vorige zwangerschap kv 2v5 gebruikt.
    Nu van sensitest besteld. En heb nog 1 van kv liggen. Die doe ik als laatste.
    Blijft de streep mooi van staan. :)

17. Patchwork

Nee, gelukkig niet haha. Dan zou ik gek worden. Hij is doordeweeks 1 à 2 nachten bij mij en we zijn vr-ma samen. Het is wel zwaar echter om zonder hem te moeten zijn. Hij heeft een maand of twee geforenst toen hij/we tussen twee huizen in zat(en) dus toen hoefde ik hem nóóit te missen. Maar 300km per dag door de spits vreet natuurlijk en dus slaapt hij nu gewoon in het nieuwe huis... Logisch, maar lastig. Nog een weekje of drie volhouden.

18. Patchwork

Oh, de kids vinden het nogal spannend. M'n oudste vind het dubbel ook. Zij heeft natuurlijk haar hele sociaal leven hier, inclusief haar vriendje met wie ze reeds twee jaar (!) samen is. Dat vergt dus best wel wat. Nu neem ik haar heel serieus wat dat betreft en gaan we er alles aan doen om dat "warm te houden", maar het is wel lastig en verdrietig voor haar.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Oh dat is wel fijn ja!
    Wow 300km! Ja dat word je op gegeven moment zat lijkt me.
    Maar.. nog even doorbijten.
    Oei, dat is idd niet makkelijk voor dr!
    Super van je dat je dat voor haar doet!
    Gelukkig kan je veel met het OV.

20. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Zo wrat is aangestipt. Kindje had op school verteld dat het pijn doet dus ze was doodsbang en wou niet meer.... Uiteindelijk toch gelukt en ondanks dat het pijn deed en ze echt wel moest huilen vind ze het niet erg dat het mogelijk nog een keer moet.
    Straks nog even zalfje halen bij de apotheek, ging ineens onweren en had nog was buiten hangen :p

Share This Page