Ah arm meisje. Gelukkig maar dat ze er nog wel een keer naartoe durft te gaan. Hier word rond 18u het onweer verwacht en rond 17u zware neerslag. Heerlijk even afkoeling. Net zwembadje voor E gevuld. Kan ze er nog even een uurtje in.
Ja ben helemaal trots op dr, ze heeft al nare ervaringen met ziekenhuizen enzo. Ja hier koelt het ook heerlijk af, echt benauwd was het dus alle ramen staan open. Lekker hoor zwembadje. Ik ga hem niet meer vullen nu maar hebben ook een hele grote hahaha
Arm ding, bahbah. Nooit leuk dat soort dingen. Hier nu geen enkel schaduwplekje meer in de tuin dus naar binnen verhuisd. Is wel even goed zo. Vanavond na kinderbedtijd waag ik me er pas weer aan denk ik.
Heerlijk zeg. Kan niet wachten tot het hier afkoelt. Alles gaat open. Beneden is het inmiddels al 26gr geworden. Haha heerlijk hoor. Hier nog een peuterbadje. Hihi heb nog helemaal niet buiten gezeten. Mij te heet. Zo even als E in het badje zit. Heb je het wel lang volgehouden trouwens. @rianne2985 hoe is het weer bij jullie trouwens?
Op mn werk was er iets mis met de verwarming. Vanochtend stond de vloerverwarming te loeien en was het 30 graden hele dag met alle ramen open gezeten en net lekker even afgekoeld met die onweer. Heerlijk!
Pffff ik biecht even op dat ik continue aan een glas water zit te lurken omdat ik anders ga testen zo heeft het toch geen nut. Echt een hele erge test drang weer Heeft echt niemand verder getest hier?
Wow dat is geen lekker begin van je dienst. Lekker zeg dat het afgekoeld is bij jullie. Hier schijnt het zonnetje nog. Och och wat een drang heb jij! Morgen wilde je het weer proberen toch? Nope niet getest. Ben ook nog maar 7 of 8 dpo
Misschien, vanochtend ook gauw geplast en een hoop gedronken anders had ik weer getest, kan zijn dat ik dat morgenochtend ook zo ga doen
Hahahaha arme @Gootje1988 ik snap het wel hoor. Hier op een bepaalde manier ook wel drang. Maar voor mij scheelt het dat m'n partner echt graag samen wil testen en ik hem dat niet wil ontnemen. Plús de onduidelijkheid hoeveel DPO ik nou eigenlijk zit. Zondag is het minimaal 7/8 DPO dus dan "durf" ik wel een eerste testje te wagen. .......hoewel het óók heel verleidelijk is om "gewoon" een ovulatietest te doen als indicatie wat ik kan verwachten omdat die, ondanks dat ze er niet voor bedoeld zijn, kleinere hoeveelheden HCG opsporen enzo. Dus gewoon echt als indicatie. Maar ik ga het niet doen. Hoor. Denk ik.
Hahaha mijn mannetje maakt dat niet echt uit zolang ik maar zwanger ben. Heb ineens vanmiddag weer raar gevoel bij m'n baarmoeder en dat roze verdwenen " streepje " blijft nog in m'n hoofd
Pfff best wel een beetje jaloers op jullie onweer verhalen! Hier is het 33 graden.. Zit nu nog in de airco maar over een half uurtje moet ik die hete auto in.. Eerst nog de honden even losgooien hier op het veld (heb ze deze week mee naar kantoor zodat ze ook wat kunnen afkoelen in de airco) Veel te heet om lang met ze te lopen.. Vinden ze nu zelf ook niet fijn tenzij we gaan zwemmen
Hier ook nog 35 graden @Anonise al steekt er wel een windje op... Zo is het hier dan juist weer niet @Gootje1988 die van mij voelt echt nog wel wat mixed emotions (gezonde spanning) als het gaat om nóg een kindje. En dat snap ik ook best. Tegelijkertijd is juist dat de reden dat de insteek is om het echt van A tot Z sámen te doen. We hebben allebei nare ervaringen gehad met zwangerschappen en kinderen krijgen; we willen het nu een keertje "goed doen" en er echt van begin tot eind van genieten.
Mocht hij morgen niet positief zijn dan ga ik zondag ook samen testen hoor maar mannetje is al zo vroeg de deur uit en smiddags / savonds ga ik gewoon niet testen. Liefst wil ik hem ook verrassen, lijkt mij zo leuk!
Snap ik zeker zo vroeg na ovulatie heeft het weinig zin om later op de dag te testen. Bij de meesten althans. De mijne heeft zometeen tentamen A&O psychologie... Fingers crossed...
@Patchwork al die verleidingen heh! Ben benieuwd zondag @Anonise hier begint het nu te regenen. Hopelijk bij jou ook snel koelte! Had het echt beroerd vandaag. @Patchwork ik hoop dat jullie nu een super zwangerschap mogen gaan beleven! @Gootje1988 ik ga ook zonder man testen. Vind het zo leuk om mn man te verrassen! 2 jaar geleden ook verrast. Die reactie vergeet ik nooit meer. ♡
Ga nergens van uit @Meisje93 maar hoe mooi zou het zijn...... Duimen dat jullie mooie verrassingen mogen hebben voor de mannen!
Ik heb ook niet meer getest. Wil ik echt pas morgen doen. Of als het lukt tot zaterdag of zondag maar dat lijkt nog zo ver weg!! Hier 36 graden en geen airco op het werk. Net wel ff lekker gedouched en zo de bbq voorbereiden. Werk in de zomer op een camping in de schoonmaak en donderdagavond is de bbq vaste prik. Laat het hier ook maar lekker afkoelen!!