Ja ik heb al getest. Maar was negatief. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 39. Nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Denk dat ik mijn menstruatie oversla ofzo. Want heb mijn eisprong niet kunnen vinden helaas.
Ja ik heb echt een maand lang ovulatietesten gebruikt. En 2 keer per dag. Ik heb echt geen eisprong kunnen vinden
Ik had stiekem wel verwacht dat er van het weekend wat meer positief nieuws zou zijn hier.. @rianne2985 goed zeg dat ie oploopt! Ga het maar geloven Hier gisterochtend negatief getest was 10/11 dpo.. Begin al rugpijn te krijgen dat is meestal een teken dat de menstruatie niet lang meer laat wachten Dus ik ga niet meer testen.. Pas aan het eind van de week als ik nog niet ongesteld ben
Begin hier ook al last van rugpijn te krijgen .. nu 6 dpo maar heb maar een korte lf dat wil zeggen dat ik over 2-3 dagen ongesteld zou worden.. hoop het niet
Heh wat balen. Maar zolang er nog geen bloed is kan er nog van alles gebeuren. Idd een korte lf. Hoop het niet voor je! Hier voel ik ook van alles. Ben alleen kwijt of ik dat altijd voelde.. Pff. Met de dag ga je veel meer erop hopen.
Ja verschrikkelijk. Vorige week was ik er vrij nuchter onder. Qua wat ik allemaal voelde Maar nu het steeds dichterbij komt.... Nog even volhouden. Het rare is, is dat ik al ruim een week onderbuikpijn heb. Kan me gewoon niet heugen dat ik dat in een normale cyclus ook had.
Hopelijk is dat een 'goed' teken dan! Je nod is aan het eind van de week toch? Ga je dan testen of al eerder?
Hihi dat hoop ik ja. Klopt vrijdag is mn NOD. Probeer pas op vrijdag te gaan testen. Als het me lukt.
Hoi allemaal, door mijn vakantie helaas niets meer kunnen posten en nu moet ik meteen op rood... Daantje, Frummels en Rianne gefeliciteerd! Voor de anderen veel succes en tot ziens op de volgende lijst.
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 25 juni Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0 Pluisje30, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tassie11, 21 jaar, 2e kindje , ronde 2 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 juni Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk Water27, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 Chae, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 28 juni Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pietel, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 juni Visje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 Miekkie - 37 jaar - 1e kindje - ronde 9 1 juli Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Aardbeitje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 16 2 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Totaal: 24 Wachtbankje (13), Zwanger (3), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(5), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Mag ik nog meedoen hier? Miekkie - 37 jaar - ronde 9 - eerste kindje Zo ja, wil iemand me dan toevoegen op de lijst? Nod op zijn vroegst 29 juni, op zijn laatst 4 juli, maar als ik 14 dagen reken vanaf de eisprong die volgens de echo is geweest kom ik uit op 30 juni, dus zet hem daar maar op!
Ik heb daar dus ook al de hele week last van.. niet direct na eisprong, maar 6/7 dagen later ofzo.. hopelijk betekend dit wat goeds!!
Laten we het hopen! Hier ook idd niet gelijk na de eisprong. Heb jij het ook niet eerder opgemerkt. Ook elke keer steekjes in de lies. Krampen in been etc. Gekmakend dit.