Pffff... toch weer niet kunnen weerstaan nu die testen thuis liggen. Heb net met avond urine (8dpo) toch een testje gedaan , maar zoals te verwachten negatief. Waarom doe ik dit ook? Weer die teleurstelling.. Afgelopen 3 maanden een LF van vermoedelijk 8-9 dagen gehad, dus zou in principe morgen ongesteld moeten worden. Dacht dan kan ik nu wel een test doen. Dus waarschijnlijk gaat het morgen toch gebeuren ben ik bang.
Vreselijk heh. Beste is gewoon geen testen in huis hebben. Pff. Die onzekerheid heh. @Piewy voor jou ook al zo spannend! Hopelijk maken we toch nog wat meer roze op deze lijst. Al heb ik er voor mezelf een hard hoofd in.
Wil niet eerder dan vrijdag testen Meisje93. Liefst pas vanaf zaterdag. Maar als ik onverhoopt ongesteld word, zal ik het tegen die tijd ook wel weten.
Wat jammer van al dat rood en de negatieve testen dames! Ik hoop dat er nog veel roze bijkomt deze week!
@Frummels daar gaan we wel voor ja. Het begon zo goed! Hoe gaat het met jou? @Lovingmyboy altijd blijven hopen. Morgen gelukkig werken. Lekker afleiding.
Met mij gaat het wel goed. Testen lopen goed op al ben ik erg onzeker. Eerste echo is gepland over 2,5 week, hopelijk dan wel een keer echt goed nieuws!
@Meisje93 Jaa echt duurt zo lang pff en je voelt van alles maar je durft ook niet te hopen Ene keer denk je ja en de andere keer weer nee
Wat fijn! Maar ik snap je onzekerheid. Je hebt al zoveel MA moeten meemaken. :'( Heb je nooit een hele goede echo gehad? Ik ga heel hard voor je duimen dat dit kindje bij jullie mag blijven! Er is jullie al genoeg verdriet aangedaan. Hihi heeeeeeel herkenbaar!
Jezus ik heb bijna de hele nacht niet kunnen slapen. Ieder uur van de klok gezien en dat terwijl ik gisterenavond zo moe was door werk. Van de zenuwen? Of een symptoom misschien?
Ego-update want haast; nog steeds blanco test, nog steeds geen bloed. Heb de hoop wel opgegeven eigenlijk, wil aan een nieuwe ronde beginnen.
Heh wat vervelend zeg! Misschien te druk in je hoofd geweest? Althans dat heb ik. Dan slaap ik ook enorm slecht
Meisje93 ik ben echt ALTIJD druk in mijn hoofd. Haha. Toch slaap ik normaal niet dusdanig slecht als nu, helemaal niet als ik er meerdere zware werkdagen op heb zitten. Vandaag eerste mogelijke NOD, maar nog niets te zien.