@Lovingmyboy Ga je morgenochtend een testje wagen? Je kan beter met ochtendurine testen. @Piewy menstruatie al doorgebroken? Wat een rotlijst zeg! Zoveel rood,
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 25 juni Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0 Pluisje30, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tassie11, 21 jaar, 2e kindje , ronde 2 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 juni Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk Water27, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Chae, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 28 juni Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pietel, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 juni Visje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kwis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 Miekkie - 37 jaar - 1e kindje - ronde 9 1 juli Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 2 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Totaal: 26 Wachtbankje (9), Zwanger (3), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(11), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hier nog steeds niets te bekennen. En het lijkt er ook niet aan te komen. Gedurende de dag heel af en toe een menstruatieachtig krampje, verder niets. Vervelende is dat ik WEER de halve nacht niet heb geslapen, dus ben uiteraard extreem vermoeid en alles behalve fit. Zal ik vanavond nog testen of is de kans met avondurine echt veel kleiner dat die positief is?
Ik heb dat ook af en toe menstruatie krampen en dan weer niets.. ook nog niet ongesteld.. ik wil eigenlijk ook nu testen maar we kunnen beter wachten tot morgen vroeg haha.. en daarbij begint mijn menstruatie vaak s nachts .. ben benieuwd
Och wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Ligt aan de concentratie van je urine. Als ik naar mezelf kijk drink en plas ik weinig. Ik zou dus nu bijv. Een testje kunnen doen. Laatste toiletbezoek was 12.30 Spannend!!! Jullie mogen de lijst wel wat roze gaan maken. Ziet er nu zo slecht uit.
Balen voor de dames op rood...ik hoop op meer succes in de volgende ronde! @miekkie of je nu kunt testen ligt er zoals meisje93 ook zei maar net aan hoe geconcentreerd je urine is. Je kunt even in een potje plassen, als het heel helder is test je morgen @Lovingmyboy spannend!! Ben benieuwd naar je test morgen! Ik wil maandag een testje wagen denk ik, als het nog nodig is dan. Ben dan 11 dpo. Vandaag had ik de hele dag steken rechtsonder in mijn buik. Voelde als menstruatiepijn, maar dan op 1 plek. Elke keer dat ik naar het toilet ging, verwachtte ik bloed te zien...maar tot nu toe nog niks!
Ohhhhh zo spannend! Ik mag van mn vriend echt pas donderdag testen helaas haha! Geen testen in huis, dus dat maakt het wel wat makkelijker. Ik heb ook last van steekjes in mn buik, lage rugpijn (net even anders dan bij een aankomende menstruatie) en nog steeds die lelijke puistjes. Ik hoop dat we allemaal roze gaan kleuren op de lijst!
Ik mag op rood, en weer vol goede moed op naar ronde 9. Ik hoop dat er toch nog wat roze op het lijstje komt.
Hihi ga m'n best doen in de komende ronde. @Jazz ben benieuwd naar je test! Hopelijk betekend het iets goeds die steekjes. @Kwis waarom zolaat pas testen dan? Ahh wat balen zeg! Heel veel succes de volgende ronde.
NOD-lijst 26 juni t/m 2 juli 2017 25 juni Daantje09, 27 jaar, 3e kindje, ronde 4 26 juni Frummels,29 jaar, 1e kindje, ronde 29 Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 beebj, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 MMM / IUI 2.0 Pluisje30, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tassie11, 21 jaar, 2e kindje , ronde 2 Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 juni Arwen86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Anonise, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 MJBP, 37 jaar, 1e kindje, ronde 9 na mk Water27, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Chae, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 28 juni Dya, 42 jaar, 3e kindje, ronde 1 Pietel, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 juni Visje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kwis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 30 juni Piewy - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 Babylovebaby - 24 jaar - 2e kindje - ronde 8 Miekkie - 37 jaar - 1e kindje - ronde 9 1 juli Meid93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 13 Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 1 2 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Totaal: 26 Wachtbankje (8), Zwanger (3), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(12), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
@Meisje93 Omdat ik zeker wil weten dat de test klopt. In het verleden al vaker een test gedaan welke negatief uitsloeg. Erg teleurstellend is dat.