Ik dacht laat ik ook eens tempen en hij was echt hartstikke hoog! Normaal alleen zo hoog na mijn eisprong. Morgen maar weer tempen en even kijken waar dit heen gaat. Misschien was het eenmalig..
kan ook door je piek komen! Heb je dezelfde uren slaap aangehoudwn net zoals de vorige rondes? @brownie1992 hopelijk lagen die netjes klaar!
Ik was hartstikke moe en heb wel wat meer geslapen.. wanneer kan je trouwens het beste een ovutest doen? Sochtends of smiddags?
Ligt eraan welke je doet, staat op de verpakking Cb met alleen de smiley is bijvoorbeeld met eerste urine maar de meeste juist weer niet.
Pff heb vanmorgen Mn meisje ingeschreven op de psz en Mn zoon gaat over 3 weken voor het laatst en dan naar basisschool Mn baby’s worden groot
Hoi allemaal, kan ik me hier nog bij aanmelden? Dit is mijn tweede ronde na mijn MA in december. Ik ben 41 jaar en heb 1 zoontje van 14 maanden. Mijn NOD is 30 maart en sinds gisteren zit ik op het wachtbankje
[NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (4) Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2 Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 maart (1) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 28 maart (3) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ing87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e na ma) Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 29 maart (5) Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 Daantje17, 29 haar, 1ste kindje, ronde 8 30 maart (2) Valdina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 MMM Curitiba,41 jaar , 2e kindje ,ronde 2 (na ma) 31 maart (2) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Maev, 34, 1e kindje samen, ronde 40 MMM 1 april (3) Rooooos, 24 jaar, 1e kindje , ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 (2e na bbz) Boterbabbelaar , 25jaar,2e kindje ,ronde 3 Totaal: 20 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zou ook graag nog aansluiten! NOD is 1 april, en dit is de 3e ronde voor ons 2e kindje. (Biologisch gezien de 1e van mijn vriend) Ik ben 25. Wacht nu op de eisprong, verwacht m deze week. We gebruiken deze maand voor het eerst ovulatietesten.
Hier nog steeds witte ovu-testen, maar gezien m’n langere cyclus (36/37/38 dgn) kan het ook nog wel. Temperatuur geeft ook nog geen signalen.. afwachten..
Heb je een tempkaart om te laten zien en temp je dagelijks rectaal op dezelfde tijd direct na ontwaken?
Gaat snel hè @brownie1992 Sneller dan je soms zelf wil.. Gezellig! Welkom nieuwe dames @Boterbabbelaar en @Curitiba @Rooooos idd nog ff afwachten. Lijkt me best lastig zo'n lange cyclus..
Ja dat was even balen! Zeker gezien mijn leeftijd en de klok die tikt. Maar we geven de moed niet op en gaan er weer vol voor