Nee ik heb deze ronde verder niet getempt. Als ik temp is het wel altijd op dezelfde tijd en direct als ik wakker ben. Bij vorige rondes zat mijn temp voor eisprong dan rond 36.7 en na eisprong rond 37. Vanochtend was hij 37.1 maar kan het dus niet vergelijken met vorige dagen dus ik ga morgen weer tempen.
CD 15 had ik een licht streepje. Dagen daarna niks meer. Ik had CD 14 ook lichte ovulatiepijn. Maar dat heb ik vaker en dan springt hij vaak toch niet. Als ik echt 1 dag sterke ovupijn heb springt hij pas.. nu kan het zijn dat hij toch rond CD 15 is gesprongen en ik net te laat was met testen. Maar meestal heb ik ovulatie tussen CD 20 en 30.
Okay dus je bent al vanaf dag 15 elke dag aan het testen? Ik zat namelijk even te kijken naar je cycli lengtes en zag daar ook 33-35 dagen tussen staan en dan zou je je piek gemist kunnen hebben namelijk, maar als je elke dag al getest hebt dan zal die optie niet gelden nu
Nou.. als je dan denkt van " yes ik heb een positieve test" begint de ellende van het wachten op de 1e echo... Had gisteren een echo... Ik dacht 6 weken zwanger te zijn (6.3 weken als je begin van mijn laatste cyclus aan zou houden) maar heb cyclussen van 4.5 a 5 weken... Dus gisteren zag je alleen een vruchtzak met dooierring en meting kwam uit op 5w5d... Nog geen hartje te zien. Blijft dus toch spannend... over 9 dagen 2e echo en dan hopelijk een kloppend hartje
O! Dat is idd dan weer een tegenvaller. Kan me voorstellen dat dat best zenuslopend is Hoop op een mooie 2e echo voor jullie! Dat alles maar goed mag gaan! Doe je wel een berichtje hier na de echo?
Wat lief! Ga ik zeker doen! jullie op het wacjtbankje voor een positieve test. Ik op het wacjtbankje voor een positieve echo. haha
Sluit ik me helemaal bij aan @Dominique1991 Morgen weer echo om te beslissen of er een punctie is. Vandaag moesten de verweren bij het hof binnen zijn voor het hoger beroep van mijn ex, nu wachten op de zitting. Dus dat stukje is voor nu ook afgerond. Werd vandaag al gebeld door mijn nieuwe werkgever, heb maandag gelijk een presentatie die me erg aanspreekt en er liggen al enkele projecten te wachten op mijn komst. Toch best een fijn vooruitzicht.
@Maev Succes vandaag! @Lalalola Hoe was je temperatuur vandaag? Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Het wachten kan beginnen.
[NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (4) Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2 Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 maart (2) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 28 maart (3) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ing87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e na ma) Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 29 maart (5) Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 Daantje17, 29 haar, 1ste kindje, ronde 8 30 maart (2) Valdina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 MMM Curitiba,41 jaar , 2e kindje ,ronde 2 (na ma) 31 maart (2) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Maev, 34, 1e kindje samen, ronde 40 MMM 1 april (3) Rooooos, 24 jaar, 1e kindje , ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 (2e na bbz) Boterbabbelaar , 25jaar,2e kindje ,ronde 3 Totaal: 21 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Succes op het wachtbankje.! Had heel slecht geslapen vannacht. Paar keer wakker geworden en mijn temp was dus vrij hoog vanochtend. Dus ik wacht het nog even af
@Maev succes vandaag! Hoop zo dat deze ronde alsnog gaat lukken! Fijn dat de beweren binnen zijn & heel veel succes maandag met je presentatie! @Saaaraaa welkom op het wachtbankje! @Lalalola heh wat jammer. zul je altijd zien heh, dat je dan juist slecht slaapt.
Dag allen, Sorry. Ben helemaal niet actief. Ben best druk op werk en thuis ook. We zijn bezig met het bouwen van een huis tussendoor. Dus vandaar! Fijn dat de eerste al op het wachtbankje zitten! Jeej! Ik ben voor het eerst aan het tempraturen. Ik zie bij iedereen zo’n mooi rood stippellijntje. Komt dat nog? Of moet ik dat zelf inzetten?
Het rode stippellijntje of het rode kruis wordt er vanzelf ingezet wanneer ff je eisprong heeft gedetecteerd. Doorgaans na een dip gevolgd door 3 opeenvolgende dagen van een hogere temp (0,3 en 0,5 graden hoger). Wanneer verwacht je dat de woning opgeleverd wordt?