Welkom op het wachtbankje @Daantje17 @Meisje93 Jaah de spanning zit er nu wel in. En ik denk dan nee wil VL niet onterecht in spanning houden en dan vervolgens gaat die vragen hoe is je temp. -.- dus die zit nu met een lach op zn hoofd in afwachting Haha. Innesteling is toch tussen dag 5 en 10 als het op dag 5 al zal zijn dan kan Mn dip toch redelijk kloppen?
Dank je wel! De resultaten uit het lab waren nou niet echt Wiehoe maar ook de arts gaf aan het is er eerder mee gelukt om zwanger te worden dus heb er wel vertrouwen in. En tja het doet toch wel iets als je dan afscheid neemt na de behandeling en ‘afspreekt’ om over 4 weken elkaar weer te zien voor een eerste zwangerschapsecho vanavond beginnen aan mijn favo onderdeel de Utrogestan bolletjes dit keer gelukkig tot dag 12 ipv tot dag 18 aangezien het een iui is en beide icsi pogingen het na stoppen nog 5/6 dagen duurde voor mijn periode doorbrak ondanks 0 hcg. Mogen daarna, als het niet raak is, ook zonder rustmaand verder.
@Maev zo fijn dat je er zelf vertrouwen in hebt! Gun het jullie echt van harte. Lijkt me idd niet echt fijn die bolletjes. Domme vraag. Maar kan je dan wel gewoon seks hebben? Ga heel hard duimen dat het deze ronde jullie ronde mag zijn!
Kan wel maar ons libido zakt er enorm van Haha overigens geen domme vraag, heb er indertijd zelfs nog voor naar de verpleegkundige gebeld onder het mom kan het geen kwaad.
Hier nog steeds witte Ovutesten.. volgens ff zal ik morgen de eisprong moeten krijgen.. wel al wat buikpijn/gerommel in m’n buik.. zo lastig..
Ik had net beetje slijm bij het afvegen en daar zat een beetje roze/rode sliert door.. Sorry hiervoor, klinkt vies.. Vanmiddag weer een beetje drukkende pijn links onder in de buik. En constant zuurbranden.. Goed teken? 9/10 maart ovulatie knallers 5/9/10/12 maart gezellig gemaakt
Nee snap ik! Lijkt me niet heel smaakvol eruit zien. Ach en libido zakt toch vaak als je op de wachtbank zit. Althans bij mij wel. heh wat vervelend. Al kunnen ze zo uit het niets knallen heh. @2013mama ik vind het echt heel positief klinken allemaal hoor!!!
Goedemorgeee, Hier temp weer omhoog. Ben benieuwd of die door stijgt nog. Hoe is het met jullie? @2013mama hoeveel dpo ben je nu dan?
Hier m’n temp gedaald.. vermoed dat ik, zoals FF al aangaf, nu mn eisprong heb. Vandaag nog maar weer eens ons best doen, en dan zien of m’n temp oploopt
Hier gaat het goed... Donderdag ei gehad, dus vandaag 2 dpo... Nu duimen en wachten.... Pfff dat wachtbankje, zo vervelend mja... het hoort erbij... Ik ga proberen deze maand pas op NOD te testen....
@brownie1992 Zit nu ongv 7/8 dagen na ovu knaller. Had in mn app gezet om dinsdag te gaan testen.. of zouden jullie eerder/later testen?