Welkom allemaal. @brownie1992 het duurt zeker lang iedere keer.... Ik zit nu pas in ronde 2 maar ik vind het nu al lang duren. Bij mijn dochter bijna een jaar moeten wachten, en ook nog onregelmatige cyclussen, dat geeft zo'n onzekerheid. Hopelijk krijg je door het bloedprikken meer duidelijkheid.
Goedemorgen dames, Hoeveel dagen voor tijd, beginnen jullie al met ovu testjes? Heb het pakket gisteren ontvangen..
Pff flinke tijd he. Hier inmiddels terug van ziekenhuis en medicatie was idd te laag. Hopen dat ze optijd inwerken voor ook een normale cyclus deze maand alweer. @2013mama net ook pakketje ontvangen. Ik heb ei rond dag 16 maar bij mij gaat die van niks naar knal dus ik Start op dag 12
NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 maart (1) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 28 maart (1) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 maart (4) Brownie1992, 26, 3e kindje, ronde 2 Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 30 maart (0) 31 maart (0) 1 april (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi! Ik kom deze maand ook meekletsen (i.p.v. stilletjes mee lezen) Hier is helaas ronde 4 in gegaan, ik start op dag 10 met testen aangezien het nog wel eens schommelt en ik mn ovulatie al een keer heb gemist (dus stiekem al ronde 5 maar de misser telt natuurlijk niet toch?) Succes allemaal, hopelijk ziet de lijst er over een maandje lekker roze uit!
Ik start denk ik ergens rond dag 18 bij cyclus van 32-36 dagen maar laatste keren korte LF. Maar meestal hou ik het slijm in de gaten om te bepalen wanneer ik test. Daarnaast temp ik dus weet het achteraf zeker wanneer hij is geweest
Ik start rond dag 14. Ik heb mn ei meestal tussen dag 18 en 21. Maar ik wil hem ook niet missen. Vanmorgen was mijn temperatuur ineens wat hoger, kan dat komen door verkoudheid? Hopelijk is ie morgen weer normaal.
Dat kan zeker had vorige ronde ineens een stijging van 0,5 ineens op paar dpo was nog voordat ik wist dat ik erger verkouden ging worden. Dag erna weer lager
NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 maart (1) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 28 maart (1) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 maart (5) Brownie1992, 26, 3e kindje, ronde 2 Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 30 maart (0) 31 maart (0) 1 april (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi meiden, ik kom zo nu en dan mee schrijven. Aan ovutesten ga ik niet beginnen, dan blijf ik bezig haha. Eisprong zal rond mijn man's verjaardag zijn dus voor die tijd vaak gezellig maken. Hopen op veel roze deze keer!
Iedereen hier gebruikt ovu testen? Ik nog niet, probeer het eerst zonder. Heb nog wat geduld ook al vind ik het steeds wel weer jammer als ik ongesteld word. Wat bij mij meespeelt denk ik, is dat het eigenlijk helemaal niet uitkomt met mijn werk Mocht het raak zijn, dan ben ik gewoon bang om het te vertellen aan mijn collega’s. Ik ben net overgeplaatst naar een ander team zodat ik daar de ‘stabiele factor’ kan zijn en als ik zwanger raak dan is er weer geen stabiele factor zegmaar. Maarja, er is altijd wel iets waardoor het niet uitkomt toch? De kinderwens wordt er niet minder om. En misschien gaat het nog lang duren voordat het raak is... ondertussen vrijen we gewoon wanneer we zin hebben en zien we wel wanneer het raak mag zijn
@Simba1992 deze ronde ook geen ovulatietesten voor mij. Wel temperaturen. Ach ja zo is er idd altijd wel wat. Zwanger worden komt nooit uit op het werk. Heerlijk toch, dat het zo kan! @Lalalola welkom! Volgens mij hebben wij in het begin een keer bij elkaar in een clubje gezeten.
Kun je niet wat van je geduld aan mij geven? Haha. Ja volgens mij is er altijd wel iets (vooral op het werk) waardoor het even niet uitkomt. Bij mij op het werk weten ze wel van mijn kinderwens en ik zal het goede nieuws dan ook snel delen denk ik.
Kan me heel goed voorstellen dat jouw geduld al lang op is! Voor jou zal ik extra hard duimen dat je op roze mag deze ronde ik zag in je onderschrift een paar cyclussen tussen haakjes. Mag ik vragen waarom dat is? Ben maar een beetje nieuwsgierig hoor haha
Die rondes zat ik niet meer aan de pil maar hebben we geen onveilige seks gehad op mijn vruchtbare dagen haha. Pas vanaf eind april vorig jaar hebben we echt op vruchtbare dagen seks gehad omdat we er toen pas voor wilden gaan.
Komt nooit uit, en er rekening nee houden gaat niet. Je weet nooit hoe lang het duurt. Vervelend hoor hun, maar zo werkt het. En deze maand geen ovutesten. Heb vorige maand Mn vermoeden bevestigd dat enkele uren voor mijn lichamelijke klachten Mn ovutest positief is, dus hoeft voor mij voorlopig niet. Hoop daarmee ook iets meer rust in Mn hoofd te krijgen
NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 maart (1) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 28 maart (1) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 maart (5) Brownie1992, 26, 3e kindje, ronde 2 Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 30 maart (1) Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 MMM 31 maart (0) 1 april (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).