Oh dat lijkt me prettiger zal zo ff opzoeken , maar ik heb alleen met afvegen iets jeuk.. soms gaat ook vanzelf over lees ik ? Is het schadelijk voor dat ik het afwacht ivm zwangerschap ?
Ahhhh wat jammer ! Maar het is nog zo vroeg , kan nog zat .. Oké dankjewel , kan fluconazol ook niet vinden zonder recept , maar ik heb momenteel alleen iets jeuk na het plassen , zou ik het nog ff aan kunnen kijken of is dat gevaarlijk voor de eventuele baby in maak haha
Fluconazol krijg je inderdaad enkel op recept. Ik had vroeger ook zalfjes en vaginale tabletten gebruikt. Niks hielp bij mij. Ik had tijdens mijn pilgebruik regelmatig last van schimmelinfectie. Na stoppen met de pil geen last meer van gehad. Of een schimmel schadelijk kan zijn weet ik niet zeker. Volgens mij is het tijdens een zwangerschap niet gevaarlijk (je moet er niet 9 maanden mee blijven lopen ). Tijdens de bevalling is het niet goed heb ik ooit begrepen. Dan kun je het overdragen aan je kleine dacht ik...
Nou blijkbaar klopt mijn vermoeden niet helemaal.... Het is niet goed tijdens de zwangerschap. Kan zelfs tot vroeggeboorte leiden.... http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/zwangerschap/vaginale-schimmelinfectie/
Op mijn telefoon zie ik nog niets.. Start zo de laptop even op, zien of het daar beter te zien is. Zie je zelf wel een streepje?
Heb geen idee hoelang die normaal is.. Ik wacht wel gewoon tot mijn nod. Na het ziek zijn, heb ik er toch nog weinig vertrouwen in.
Die laatste foto is wel duidelijker idd.. Ga je met 2 dagen weer testen? Dan zal het vast donkerder zijn.
ah nee! Hopelijk te vroeg. Had zo'n goed gevoel bij je @brownie1992 ik twijfel. Lijkt meer op een vlek ofzo. Duimen draaien voor je.