Spannend @brownie1992 . Ik lijk vaag iets te zien maar zeker weten doe ik het niet. Ben benieuwd zal duimen voor je!
Hoop ik ook @Meisje93 . Net even terug gerekend. Vandaag is 10/11 dpo. Had in het begin ook een goed gevoel.. Ik wacht wel op de ongesteldheid..
@brownie1992 ik zie ook vaag iets!! Spannend morgen of overmorgen weer testen? Ik begin vrijdag met testen als ik me nog kan inhouden haha! @2013mama het kan nog!! Ik duim voor je!
@brownie1992 ik lijk ook wel iets te zien, hopelijk wordt hij duidelijker de komende dagen. @2013mama denk dat je het pas vanaf 12dpo met een omowitte test echt wat zekerder kan stellen (en zelfs dan niet altijd) innesteling kan ook later zijn.
@Followyourdreams Heb je ook wel gelijk in hoor, vind het alleen soms moeilijk hoop te houden, na 3 jaar.. @Maev Ben ook wat te vroeg idd.. Krijg er ook zo de kriebels van, van dat wachten. buhl! Bedankt @Simba1992 Bedankt voor jullie berichtjes/steun
Ik zie het ook! Wat leuk!! Hoeveel dagen zit je voor NOD? Ik wil nml ook al testen maar ben bang dat ik nog te vroeg ben
Predictor early was negatief. Al had ik toen 4 bakken koffie op en vanmorgen niet beide vanaf 10 hcg dus zou kunnen dat dat klopt. Morgen zal die wel positief moeten zijn dan
Snap ik helemaal ! Ben je nu 3 jaar bezig voor een zusje / broertje ? Dus al 3 jaar omo witte testen ? Ik kan uit ervaring zeggen dat elke maand Anders is vanaf hoeveel dpo je kan testen , januari vmk testen ik vanaf 10 dpo en afgelopen maand vmk vanaf 8 dpo
Oh ok leuk dan lopen we nagenoeg gelijk.. ik ben vanaf zaterdag kotsmisselijk.. vandaag komen me tests binnen per post.. denk dat ik er ook maar gelijk 1 ga doen..
Klopt, 3 jaar verder.. Ben sinds vorige maand actief met ovu testen begonnen, en ontdekt dat mijn ei iets eerder was dan dat ik altijd dacht. Maar ook buiten de vruchtbare periode om, hebben mijn vriend en ik het vaak gezellig gemaakt.. De ene periode was ik drukker met zwanger worden, dan de ander. heb lang niet alle maanden een zwangerschaptest gedaan, maar af en toe wel ja.. Nu ons mannetje alweer 4 jaar is, begint het toch wel erg te dringen.. Hij is van 2013, en mocht ons een 2de kindje gegund zijn, dan komt die pas tegen of in 2019. Dat vind ik zo'n enorm rot gevoel.. en waarom? dat kan ik niet beschrijven. We zijn zo toe aan een 2de, en ons zoontje zit sinds november op de basisschool. Daar hebben veel klasgenootjes van hem een broertje of zusje. Nu komt hij zo nu en dan naar me toe, en zegt dan: Mama, waarom heb ik geen broertje of zusje? Zulke vragen komen wel even flink binnen hoor. Laten we hopen dan, dat ik vandaag te vroeg was met testen.. Was vanmorgen een reactie uit teleurstelling, misschien test ik over een week wel weer.
Ohhhhhh word helemaal nerveus van alle testers haha ! Ik wil me zo graag nog ff in houden dus ga ik ook maar doen haha