Hè bah ja begrijp ik ... maar je kunt altijd is na de huisarts toe als je al zo tijd bezig bent , maar dat moet je ook maar willen .. snap dat die stap niet leuk is
Vind dat vooral heel eng.. Weet niet wat te verwachten, ben een heel bang iemand in dat soort dingen Had gehoopt op de "normale" manier, maar het zal er wel op uitdraaien idd.. Wanneer ben jij van plan te testen?
Ja snap ik hoor ... maar wie weet is helemaal niet nodig , je weet het nooit Ja twijfel zo ... nu 9 dpo , eergisteren constant menstruatie krampjes / steken en daarna is het zo verdacht stil , voel niks meer 0,0 Geen idee of dat positief is .. En denk dat ik nog wel aantal dagen wacht want 9 dpo zijn enorme tuur streepjes haalt niks uit want dan ja zie je een tuur lijntje maar door al die rare indrogers die tegenwoordig voor komen weet je dan nog niet meer .. miss gooi ik er voor de lol een ovu test tegen aan haha , heb deze besteld om is te kijken of ze op hcg reageren .. Durf zowat niet meer een test te doen
Doe maar niet nog.. bij mij was het vandaag ook niks.. ik moet er ook mee kappen.. gewoon maar netjes wachten tot begin volgende week.. (ik was zelfs met telefoon zaklamp erop aan het schijnen om een streepje te ontdekken.. toen dacht ik ineens “waar ben je mee bezig?!” Haha
De stap naar de huisarts was hier de grootste drempel had een huisarts die overtuigd was dat er niks aan de hand was want ik had al een kind (met mijn ex) ondanks dat bekend was dat mijn man met zijn ex in de mmm zaten (hebben uiteindelijke geen behandeling gehad, wilde zij niet). Mijn ervaring is dat over die drempel gaan ook een vorm van opluchting geeft, die lezend hier op het forum ook nog wel eens de doorslag voor een zwangerschap geeft
Nou idd zeg ... ik moet zeggen praat mijzelf ook niet echt goede moed aan hoor , begin t wel zat te worden na 2 vroege miskramen , elke maand weer hopen , om vervolgens teleurgesteld te worden bah wat zat van , en nu beetje bang dat deze maand straks helemaal niet lukt , geen idee waarom denk zelf bescherming
@brownie1992 ja ik zie het streepje! Vanavond ff de berichten goed lezen. Nu ff snel tussen het werk door: ik voel steeds steekjes linksonder boven mijn heupbot, ongeveer waar ik mijn eisprong voelde. Daar kan je toch geen innesteling voelen? Vind het raar, want ik voel het steeds opnieuw...
Ik voel ook steeds van die steekjes links! Maar ik vraag me af of ik niet nu gewoon alles voel. Heb ook al een paar dagen een soort verliefd gevoel en last van mijn rug. Maar ik ben pas 4 dpo, volgens mij zit ik in mijn hoofd al op een soort roze wolk die niet geheel realistisch is...
Wat spannend allemaal bij iedereen. En al een paar met testdrang Hier nu 6dpo en voel me super rustig. Net zoals de vorige ronde.
Weet precies wat je bedoeld.. hier ook 2x mk. De glans is er wel een beetje vanaf he nu.. zo jammer.. ondertussen nu mega misselijk.. en toen ik net de koelkast opentrok rook alles vies.. dus heb echt het gevoel dat het raak is.. maar net met mijn vriend overlegd en ik ga zaterdag de eerste test doen haha Nu maar gewoon positief denken
Precies hetzelfde hier sinds zaterdag.. had dat met mijn vorige zwangerschap ook dat ik het voelde daar.. dus denk wel dat het kan..
Ja precies zoals je zegt , de lol is er beetje vanaf ... stiekem heb ik ook het gevoel dat wel weer raak is maar goed, ga gewoon weer van ergste uit dan valt miss nog mee Ohh dat klinkt wel goed ! Hopelijk word je gevoel bevestigd straks
Ik heb ff bijgelezen. Jeetje wat een spannende week toch. @2013mama ik duim voor je! Ik kan me helemaal voorstellen dat je hart breekt als je zoontje vraagt om een broertje of zusje. Hopelijk is het snel raak(liefst deze ronde natuurlijk! ). En dames met verdrietige ervaringen met mk's: dubbel gevoel is het toch. Ik heb me niet zo goed kunnen concentreren op mijn werk vandaag, ik voelde steeds die steekjes. Hopelijk betekent dat iets goeds @Lisanne1811, @Mar1983veluwe geeft ons hoop. Toen ontdekte ik ook nog dat mijn temperatuurkaartje wel wat weg heeft van het kaartje toen ik zwanger was van mijn dochter,vanmorgen een kleine dip. Ik maak mezelf echt helemaal gek zo. Ga zaterdag of zondag testen als ik dat vol hou.
NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (4) Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2 Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Followyourdreams, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 maart (2) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 28 maart (3) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ing87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e na ma) Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 29 maart (3) Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 30 maart (7) Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 MMM Curitiba,41 jaar , 2e kindje ,ronde 2 (na ma) Maev, 34, 1e kindje samen, ronde 40 MMM Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lisanne1811, 27 jaar, 1e kindje, ronde veel, laatste ronde voor clomid? Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 8 31 maart (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 1 april (3) Rooooos, 24 jaar, 1e kindje , ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 (2e na bbz) Boterbabbelaar, 25jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 23 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoeveel dagen na innesteling kun je hcg waarnemen ? Ik had afgelopen maandag op 7 dpo behoorlijk wat krampen / steekjes ter hoogte van de eileider vermoed ik , dat begon al licht op zondag 6 dpo , en gisteren en vandaag is alles zoooooo verdacht rustig , verneem niks alleen een opgezette buik ..
Ik zou morgenochtend een testje wagen hoor! Dan ben je dus 10 dpo. Maar kan denk ik ook wel dat er dan nog niets te zien zou zijn, dus je kan ook nog een of twee dagen extra wachten. Lekker vaag antwoord dit, heb je echt iets aan...