Ah balen. Weer wat meiden op rood. Veel knuffels voor jullie. Hopelijk komen er nog wat dames op roze.... Ik zit inmiddels 10 dpo. Met een lf van 11 a 12 begin ik testdrang te krijgen. Ik voel echter totaal 0 symptomen. Dus ik probeer te wachten tot menstruatie. Geen idee wat mijn nod is. Door de teunisbloem en acupunctuur vroeger ei gehad....
@Meisje93 zit nu op 9 dpo, 11 dagen na pregnyl. Klinkt stom maar als het niet zo is dan hoop ik dat onze eerste echo in het weekend valt, dan hoef ik niet direct iets te zeggen op mijn werk. Vorige werk was wel op de hoogte en detacheerder is ook op de hoogte. Maar ja ik werk echt alleen maar met mannen (ben letterlijk de enige vrouw hier op de afdeling) is toch wel een drempel om het dan te vertellen.
Moest staan shatavari, test is negatief xD shatavari helpt je cyclus normaal te houden en verhoogt je eetlust. Ik Zit qua gewicht net op de rand om niet meer ongesteld te worden. Heb al vaker maanden overgeslagen zonder ei. Dit helpt Mn ei te groeien en Mn eetlust te verhogen. Zo kan ik dus gewoon normaal een cyclus hebben en op gewicht blijven ipv teveel schommelen. Dit mag je alleen niet gebruiken na een eisprong omdat het oestrogeen verhogend is
Ladies, ik ben eigenlijk wel benieuwd... wanneer moet ik mijn nod aanhouden? Normaliter een cyclus tussen 33 en 35. Maar door acupuctuur en teunisbloem kortere cyclus gekregen omdat ei eerder springt. Lf is altijd tussen de 11 a 12 dagen. Deze cyclus: ei was 16 cd. Kan ik nu cd 28 aanhouden als nod vanwege lf van max 12 dagen? Of moet ik gewoon cd 35 aanhouden en dan heb ik een lf van 19 dagen...
He wat balen van de negatieve testen zeg! @Simba1992 en @Kinderwens87 heel veel geluk volgende ronde! @Daantje17 balen van de witte test, maar het kan nog wel toch? @brownie1992 wat vervelend dat plannen rondom je man zn werk. Hopelijk kunnen jullie je volgende ei goed benutten. En de laatste keer dat ik zwanger was geworden, zaten er ongeveer 7 dagen tussen het vrijen en mn ei. Dus het is niet onmogelijk,maar snap dat je er optimaal gebruik van wil maken. @Maev ik zie niet echt een streepje, maar zou nog goed kunnen komen toch? @MinnieM poeh dat zou ik ook niet precies weten. Ik zou zeggen idd cd28 als nod. Ik ga morgen weer testen. Mijn theezakjes voelen sinds gister wat steviger. Ben benieuwd, nu gelukkig alleen nog keelpijn dus ik hoop dat ik de griepgolf toch nog steeds ontlopen heb.
@MinnieM dan is je NOD op cd29 @Maev oh maar dan ben je nog heel vroeg meis. Kan nog vanalles gebeuren! Snap heel goed dat dat een drempel is. Hier allemaal vrouwen op het werk. per 1-4 een mannelijke collega erbij. Maar zal dit ook niet snel gaan vertellen. @brownie1992 ah vandaar! Snapte er al niks van. Heb je dan na de eisprong ook minder eetlust? @Martina84 spannend! Hier zit nu ook al 2 dagen mijn bh niet lekker. Maar heb ik al vaker gehad.
Ohh wat haat ik deze eerste dagen nu ik weet dat ik zwanger ben , moet iets vinden om t los te laten .. iemand tips ? Ben gewoon zo bang dat weer mis gaat Denk steeds , waarom zou het nu wel goed gaan ? Afgelopen 2 maanden ging het ook mis
Hallo meiden, Ik ben een stille meelezer. Afgelopen maand was onze eerste poging voor een tweede kindje, maar pas een dag voor eisprong de knoop doorgehakt dus het voelde nog niet echt als een ‘ronde’.. ook omdat het bij mn dochtertje best even duurde voor ik zwanger was.. maar ik ben wel zwanger ik hoef dus niet meer op een lijst maar wilde even zeggen fingers crossed voor jullie! En ik hoop jullie te zien in het bevallingslijst forum! Xx
@Followyourdreams rot heh die onzekerheid. Met hoeveel weken ging het toen mis? @Lemonish gefeliciteerd. Wat fijn dat het nu gelijk in de 1ste ronde raak mag zijn.
Ja ik ben ook echt een beetje in shock! Gisteren vette paniek de hele avond en nu kan ik alleen maar hopen dat alles goed mag gaan.. wat een zorgen weer
dat is dan wel weer fijn. Hopelijk vliegen de dagen voorbij! Haha op hoeveel dpo had je dan getest? ja dat hoort er helaas blij.
Hey meid, Ik snap je helemaal. Ik ben constant bang voor een bbz. Ik probeer afleiding te zoeken. Werk, leuke dingetjes ondernemen, acupunctuur,het huishouden, boekje lezen, film kijken etc. Ik vermijd het forum ook wat meer. Ik lees hier elke dag nog mee want ben erg benieuwd naar jullie allemaal maar ik merkte dat ik extreem bewust met zwangerschap, symptomen, testen etc bezig was. Oja en als tip; laat je angst en zorgen ook gewoon toe. Probeer niet constant te denken ik maak me druk ik maak me druk en ik moet me niet druk maken. Maar als je een gedachte hebt daarover laat het dan even gebeuren. Sta er even (!) Bij stil en ga weer door. Ene x makkelijker dan de andere x... Liefs meis
NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (4) Brownie1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 2 Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Followyourdreams, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 27 maart (2) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 28 maart (3) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ing87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e na ma) Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 (2e na bbz) 29 maart (3) Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 30 maart (7) Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 MMM Curitiba,41 jaar , 2e kindje ,ronde 2 (na ma) Maev, 34, 1e kindje samen, ronde 40 MMM Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lisanne1811, 27 jaar, 1e kindje, ronde veel, laatste ronde voor clomid? Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Daantje17, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 8 31 maart (1) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 1 april (3) Rooooos, 24 jaar, 1e kindje , ronde 3 Boterbabbelaar, 25jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (1), Ongesteld (5), MMM (2), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik weet niet exact wanneer Mn eisprong was maar tussen 9 en 11 dpo eerste heeeeel licht positieve testje, dat was gisteren dus
@Followyourdreams probeer het zoveel mogelijk los te laten, het levert je zeker tot die eerste verlossende echo anders enorm veel spanning en stress op. Hier 3x een mk gehad die tussen een paar dagen na nod en een week na nod startte, 4x in de week waarin we de eerste echo zouden hebben en dan de bbz waarbij we met 5+3 hoorde dat het goed was, 6+5 dat ze niks konden vinden en 7 weken dat het een bbz was. Zelfs na de echo met 6+5 gaf de arts nog aan dat ik vertrouwen moest hebben in mijn lichaam omdat de stress en spanning niet goed waren. Mij hielp het toen enorm om mindfulness oefeningen voor zwangeren te doen en me vooral bezig te zijn zodat de tijd snel ging en erover te praten. Dat was ook het advies van de artsen na de miskramen overigens. En ik weet dat mocht het hoer weer raak zijn ik de periode tussen positieve test en eerste echo het ongetwijfeld nog veel zwaarder zal krijgen als die 2 ellendige wachtweken tot de positieve test. Maar volledig gerustgesteld zal ik pas zijn na de 12 weken echo. Voor mijn zoontje een miskraam gehad met 11+3 maar had toen nog geen echo gehad, wist pas net dat ik zwanger was en achteraf pas hoever. Overigens tip van mij, testen na de positieve test op NOD zorgen vaak eerder voor onrust dan voor rust, mede omdat er een grens is van het hcg waarop de testen nog adequaat reageren. Ik ben wat dat betreft blij dat we in een traject zitten en hoe cru ook we die bbz hebben gehad want daardoor mogen wij vanaf nod overstappen op bloedtesten, geen streepjes etc gewoon cijfertjes
Nou ik had net even een gruwelijk frustrerend baalmoment over iets van vanmiddag, vl zat buiten met een biertje en even dacht ik, fck it ik wil dat ook maarrrrrrr toen bedacht ik wel eerst even snel een test te doen (17u s middags 11 dpo) zodat ik me er “niet zo schuldig” over zou voelen.. had een negatieve test verwacht maar nu heb ik volgens mij een heeeeeeeel licht streepje! Zien jullie m ook of wil ik te graag? Mn baalmoment is in ieder geval voorbij..