Haha nog 11 testen. Balen van je negatieve test. Maar 10 dpo met middagurine is niet heel raar. Hoe lang is je lf normaliter? Ik had bij de bbz met 11 een heel vaag streepje... en mijn lf is 11 a 12 dagen... Er is dus nog hoop
Ik weet niet hoe lang mijn of normaal is, heb PCOS en weet nooit wanneer ik een eisprong heb. Deze ronde met echo's vastgesteld dus nu ben ik er voor het eerst zeker van. Maar heb eerder wel vermoedens gehad van een eisprong en werd dan 2 weken daarna ongesteld.
Wauw wat een mooie stijging. Hier zou ik wel testdrang van krijgen. @Lisanne1811 balen van je negatieve test. Geen ervaring met die dipsticks.
@Meisje93 oh ja?! Eerste keer dat ik tempratuur. Waarom zou je daar testdrang van krijgen? Is toch normaal in de periode na een eisprong? Of? Ben benieuwd... met pasen weten we het!
wat veel meiden al op rood. Dit lijstje gaat ook niet echt top... Aan de zwangeren gefeliciteerd! Hier 8dpo op het wachtbankje....
Ja, meende de vraag ook oprecht! Haha... ik heb er echt nog geen zak verstand van, behalve dat je een stijging ziet na je eisprong en heb gelezen over een temp dip bij innesteling. Dus dat is een ‘goed’ teken? Krijg er nu zelf ook bijna testdrang van haha! Terwijl ik altijd keurig kan wachten tot na NOD. (Mijn gedachte is altijd, ben vaker niet zwanger geweest dan wel, dus ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben. Als ik het wel ben, is dat HEEEEEEEL MOOI meegenomen)
Oke. En dat zou dan kunnen duiden op een zwangerschap? Stel dat ie morgen lager is, is het bekeken? (Wordt dan een spannend ochtendje morgen voor t opstaan haha)
zou idd kunnen duiden op een zwangerschap. Nee hoor een daling op deze dpo hoeft geen einde verhaal te betekenen. Eigenlijk is tempen weer erg ingewikkeld. In principe is het alleen maar om je eisprong vast te stellen. Als je zwanger bent. Blijft je temp hoog na je NOD. Bij de een daalt de temp al een paar dagen voor de menstruatie. Bij een ander op de dag zelf. En weer bij de ander paar dagen na de menstruatie. Blijft dus nog even spannend.
Dank je wel voor je uitleg... ik wacht het rustig af!! Nog paar daagjes. Jij ook zag ik en ik zie ineens in je onderschrift dat onze kinderen even oud zijn
Groot gelijk! Ja klopt. Ben nu 12dpo. Maat gisteren helaas negatief getest & in mijn hoofd ben ik al door naar de 11e ronde. Oh wat grappig! Had graag 2 jaar ertussen gehad, maar dat gaat helaas niet meer lukken.
Geweldig!! Niet eens een tuurder, gewoon mooie testen! Gefeliciteerd op hoeveel dpo zit je nu? Super!! Heel erg gegund
12 dpo vrijdag zou officieel test dag zijn, ga zo het zkh bellen of ik de Utrogestan door moet gebruiken.