Sneu is dat he @Martina84 beterschap voor je dochtertje @Lalalola ik had zaterdag vruchtbaar slijm en een bijna positieve ovulatietest( ik heb ze hier op het forum vaak gezien en dat hij al als positief werd bevonden). Maar toch geen eisprong... Zucht was ook wel vroeg geweest, maar dat had ik niet erg gevonden haha. Hoe is het nu?
Oh zo sneu he beterschap met je meisje. Hier test nog niet positief maar oploop wel. Meestal gaat het dan wel snel bij me. De buikpijn ook flink aanwezig dus
Mn vent is trouwens boos op me.. hij vraagt heel geïnteresseerd aan me of ik nog een evaluatie test heb gedaan. Dus ik antwoord met nee nog nooit. En toen kwam het Jah maar jij wil toch ook een kleine bla bla bla... meneer helemaal verdrietig... maar schat hoe kom je bij evaluatie test? Jah dan evalueer je naar een vrouw die zin heeft toch ik ga kapot
@brownie1992 geweldige uitspraak. Ben benieuwd wanneer je een gewone smiley hebt en een knaller op de andere.
Haha maak vanavond wel goed. Zn s9 word vandaag uitgeleverd verrassing heel zn telefoon is kapot die die nu heeft. Jah ben ook benieuwd. Wachten duurt lang als je te vroeg bent begonnen met ovus
Ik ben te vroeg begonnen met testen denk ik.. allemaal wit. Dus ik wacht het nog even af.. iemand al dichterbij?
Balen zeg! Deze ronde geen ovulatie testen voor mij Zie in je banner verminderde zaadkwaliteit? staan. Is het sperma gecontroleerd bij je man/vriend? Zoja, wanneer gaan ze het weer controleren?
Wauw ik kreeg geen meldingen, ben er de afgelopen dagen ook niet zo mee bezig geweest maar heb het een en ander gemist zie ik! Morgen begin ik ook met testen (cb digitaal maar dan niet met de knipperende smiley, gewoon rondje of stilstaande smiley dus). @brownie1992 hilarisch die evaluatietesten haha, hoop dat ze snel stoppen met knipperen @Meisje93 temp je deze maand wel? Of helemaal geen ‘controle’? Ik vind het testen op werk trouwens echt een gedoe! Denk dat ik morgen maar gewoon vroeg test voordat ik moet werken.. succes allemaal!!
Ik denk dat ik Mn periode gemist heb... alweer -.- Het is mega erritant dat ik met ovu testen maar enkele uren duidelijk positief test en daarna weer weg. Gevolg Mn temp is inmiddels 2 dagen flink gestegen en buikpijn weg.. nu hoop ik dat die morgen nog daalt andere is het weer over voor deze maand Wanneer heb je normaal je ei dan?
@Jo913 Ja temperaturen blijf ik wel doen. Maar niet zo secuur. Ga er niet meer mijn wekker voor zetten in het weekend. Oh testen op het werk heb ik nooit gedaan! soms deed ik ook testen met ochtendurine. Gaf bij mij geen vals beeld. @brownie1992 oh echt joh! Mag ik je kaartje zien?
Ja het zaad is onderzocht en de huisarts vond het beneden gemiddeld. Vervolgens gesprek met de gyn en die vond het wel rond het gemiddelde zitten en dat we onze kansen maar een klein beetje konden verhogen met iui. Dus advies nog een jaar zelf proberen. Tenzij mijn cyclussen wel langer dan 45 dagen worden. Dus of het nou echt verminderd is weet ik niet.. heb het gevoel dat de huisarts er toch naast zat. Maar blijft in mn achterhoofd spoken
Ah okee! Ze gaan niet na 3 maanden het zaad weer controleren? Begrijpelijk dat het in je hoofd blijft spoken.
De huisarts gebruikt andere ‘maatstaven’ voor beoordeling dan de gynaecologe. Heeft je man een apart onderzoek gehad vanuit het zkh? Of is het lab hetzelfde als bij het zkh? Hier is het lab hetzelfde namelijk. Bij ons was het verschil dat als er naar de gemiddelde hoeveelheid gekeken werd (1,5), zoals de huisarts doet, er duidelijk verminderde semenkwaliteit was. Maar omdat de hoeveelheid zwaar bovengemiddeld was (6)het percentage goede semen hoger was en het maar sprake was van licht verminderde semenkwaliteit. Weet niet of ik het zo duidelijk uitleg, anders stuur maar een pb.
Vanmorgen even een flinke tegenvaller Er zijn wel meerdere follikels aanwezig maar tot nu toe maar 2 aan het groeien, wat aanzienlijk minder is als de vorige 2 icsi pogingen. Toen hadden we er 9 en 6 groeiende rond deze dag in de cyclus. Hormonen zijn opgehoogd en maandag krijgen we opnieuw een echo om te beslissen of de poging wordt afgebroken, doorgaat of we een escape-iui krijgen. Ben de hoop even kwijt, hadden dit even helemaal niet verwacht
Wat een klote nieuws zeg. Hopelijk gaan de hormonen nu zijn werk doen & heb je maandag een prachtige echo!!