@2013mama och wat erg zeg! Ja het moet ook leuk blijven. Wij hebben zeker seks tijdens de wachtweken. Is toch niet fijn als je maar 1 week seks hebt in de maand.
Als je je piek (knaller) hebt gevonden springt je eitje binnen 48u. Maar, dat je test lichter wordt. Zegt dus niet dat je ei gesprongen is. Om het allemaal makkelijker te maken.
Help even... vanmorgen gezellig gemaakt toen was smiley maar teststreep wel iets lichter dan controle. Nu nijgt de teststreep donkerder te zijn. Zou toch wel op tijd zijn als morgen ochtend gezellig weer maken of beter vanavond? Ben bang weer te laat te zijn maar zaad kan toch nooit al aangevuld zijn nu voldoende?
rotpijn heh! Hopelijk springt het eitje snel. Zou dan morgenochtend doen. Vanavond is wel erg kort op elkaar.
Hier op vrijdag begonnen met testen maar nog geen smiley, de testen lopen nog niet heel erg op maar dat is volgens mij ook niet altijd.. de vorige keer had ik opeens uit het niets een smiley! Teststreep was toen ook wel ineens net zo donker als de controlestreep. Ik test nu ook in de ochtend en in de avond, bang dat ik m anders mis. Hoe vaak testen jullie op een dag?
Ik zou ook voor morgenochtend gaan. Je hebt al een voorraadkelder zaadjes klaar liggen dus mocht je eitje toch sneller komen is er zeker een kans
Zijn op tijd geweest gelukkig temp is flink gedaald. Al was ik een uurtje te vroeg maar mijn kennende zit er geen verschil van 0,5 in dat uurtje hooguit 0,1. Nou Jah wat is probleem. Gisteren ochtend bleef dus vrijwel niks zitten. Daarna wou meneer nog even. En vanmorgen kreeg die hem amper omhoog en ik had ook weinig zin.. was gewoon te vroeg. Of er daadwerkelijk wat zit nu hij zegt van wel maar ik betwijfel het -.- heb er weinig van gemerkt. Zullen zien of het voldoende was of dat we het met te slechte collectie hebben moeten doen deze maand
Te vaak xD gisteren ochtend was ik shagoo omdat die de dag ervoor op liep. En toen ineens amper niks was. Uit frustratie toch maar wat gedaan. 2 uur later zij ik tegen Mn vriend ik doe er nog een en als die niet positief is gooi ik ze allemaal weg xD die was positief. Gisteren middag weer niks en savonds wel duidelijk en dik gedrukt ook. Nu neemt die weer af. Heb Mn piek dus in de avond nacht gehad
klopt. een oploop hoef je niet perse te hebben. ik deed ook altijd 2x testen. Hopelijk heb je snel je piek gevonden.
Bij beginnend streepje ( heel wazig ) heb ik de dag erna over geslagen. Vrijdag weer getest, en toen een duidelijke streep. Die dag ben ik savonds weer gaan testen. Dus 2 x die dag. Zaterdag was de streep nog dikker.. En gister liep het weer wat af.. Dus hangt af van de streep hoevaak ik test.. Als ik het hier goed begrepen heb is de kans op zwangerschap groot, wanneer de streep weer afloopt. Niet bij de knaller? Zou je even een klein stukje moeten terug lezen..
NOD-lijst 26 maart t/m 1 april 26 maart (3) Simba1992, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kinderwens87, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 (ronde 3 na MA) Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 27 maart (1) 2013mama, 28 jaar, 2e kindje, ronde 37 28 maart (3) Martina84, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ing87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5 (2e na ma) Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 7 29 maart (6) Brownie1992, 26, 3e kindje, ronde 2 Mama_Alex , 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 10 Jo913, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Lalalola, 24 jaar, 1e kindje, ronde 9 Daantje17, 29 haar, 1ste kindje, ronde 8 30 maart (1) Valaina, 32 jaar, 1e kindje, ronde 12 MMM 31 maart (2) Es89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Maev, 34, 1e kindje samen, ronde 40 MMM 1 april (1) Rooooos, 24 jaar, 1e kindje , ronde 3 MinnieM, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 (2e na bbz) Totaal: 18 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ei pijn is weg, normaal halve dag voor start eipijn eerste positieve ovutest, dus ik denk dat hij vannacht gesprongen is, of dit ieder moment gaat doen. Ik schuif dus op het wachtbankje..
Ik test wel maar bij mij is er continue wisseling in oploop en afloop. Zegt hier dus 0,0 Zaterdag niet kunnen testen maar aan mijn slijm te zien zou hij geweest moeten zijn en verwacht ik morgen of overmorgen wel een temp oploop.. Alhoewel slijm ook nog wel eens wisseld bij mij (oohhh zo handig)
Hoi dames, Ik denk dat ik hier mee mag schrijven. Vorige ronde een vroege miskraam bij 6+4. Nu op dag 30 en volgens mij eindelijk een positieve ovulatietest. Op naar een mooie roze lijst!